Hallo!
Jeg har bestemt meg for å kjøpe min første Rolex. En Submariner 116610LN. Jeg er bare 15 år gammel og skal bruke penger jeg har spart opp selv. Jeg har lest litt rundt på forumet her og ser at folk er veldig fornøyd med urmaker Jørgensen.
Er det stor forskjell på urmaker Bjerke og Jørgensen? Jeg bor veldig langt ifra Tromsø, derfor er det lite gunstig for meg å kjøpe gjennom Jørgensen. Jeg foretrekker å fysisk gå inn i en butikk og kjøpe.
Når jeg spør om det er stor forsjell, da tenker jeg på pris og service. Er det mye å spare på å velge en over en annen?
Kom gjerne med andre tips om kjøp av Rolex, setter stor pris på det.
Takk på forhånd.
Hør med lervik ur i haugesund, god service og pris! De sender også om du ikke er i nærheten
Hallo. Fikk svar idag. Prisen på klokken med dato var 59 k. Uten dato 51. Er dette en god pris på denne klokken? Vet ikke om jeg burde slå til eller høre med flere urmakere.
Takk på forhånd for svar.
Hallo. Fikk svar idag. Prisen på klokken med dato var 59 k. Uten dato 51. Er dette en god pris på denne klokken? Vet ikke om jeg burde slå til eller høre med flere urmakere.
Takk på forhånd for svar.
Knall at du vurderer å kjøpe en Submariner 116610, klokken jeg har antydet vil koste 100k om 5-6 år! Så her er det bare å kjøpe.
Hvordan kom du frem til dette @A.Warhol ? Etter ett kjapt søk kan jeg se at en sub date har steget ca 101% på de 10 siste årene, hva gjør at du tror den vill stige like mye på 5-6 år?
Jeg hadde absolutt ikke klaget på en 101% stigning på 10 år heller!