Skal kjøpe min første Rolex.

Hallo! :)
Jeg har bestemt meg for å kjøpe min første Rolex. En Submariner 116610LN. Jeg er bare 15 år gammel og skal bruke penger jeg har spart opp selv. Jeg har lest litt rundt på forumet her og ser at folk er veldig fornøyd med urmaker Jørgensen.

Er det stor forskjell på urmaker Bjerke og Jørgensen? Jeg bor veldig langt ifra Tromsø, derfor er det lite gunstig for meg å kjøpe gjennom Jørgensen. Jeg foretrekker å fysisk gå inn i en butikk og kjøpe.
Når jeg spør om det er stor forsjell, da tenker jeg på pris og service. Er det mye å spare på å velge en over en annen?

Kom gjerne med andre tips om kjøp av Rolex, setter stor pris på det.

Takk på forhånd. :)

Hør med lervik ur i haugesund, god service og pris! De sender også om du ikke er i nærheten :)

Kanskje selvsagt, men: Husk å spørre hva prisen er FØR du sier du skal ha en. :)

Så kult med ny Rolex som 15 åring!

Du må gjerne oppdater hvor du kjøper, i følge noen så er det leveringstid nå. Håper noen har på lager!

Hallo. Fikk svar idag. Prisen på klokken med dato var 59 k. Uten dato 51. Er dette en god pris på denne klokken? Vet ikke om jeg burde slå til eller høre med flere urmakere.

Takk på forhånd for svar.

Dette er vel hva du kan forvente av pris tror jeg. Listepris på 116610LN er vel ca 62.500kr

Når jeg ser dette angrer jeg på at jeg ikke plukket opp en ny 114060 for 45k tidligere i år:(
Forøvrig glad det er noen fornuftige 15 åringer som verdsetter kvalitet der ute;) @RolexHenrik

Redigert av en moderator:
Hallo. Fikk svar idag. Prisen på klokken med dato var 59 k. Uten dato 51. Er dette en god pris på denne klokken? Vet ikke om jeg burde slå til eller høre med flere urmakere.

Takk på forhånd for svar.

Knall at du vurderer å kjøpe en Submariner 116610, klokken jeg har antydet vil koste 100k om 5-6 år! Så her er det bare å kjøpe.

Et tips er urverket.no der ligger den for 54k ink.mva. Burde kanskje vurderer å slå til der. Eller bruk prisen til å forhandle hos andre norske ADs. Ta en telefon til Urmaker Lian i Trondheim også.

116610LN Rolex Submariner Black Dial Pris 54.195,-

Lykke til!

Mvh:)
AW

Redigert:
Knall at du vurderer å kjøpe en Submariner 116610, klokken jeg har antydet vil koste 100k om 5-6 år! Så her er det bare å kjøpe.

Hvordan kom du frem til dette @A.Warhol ? Etter ett kjapt søk kan jeg se at en sub date har steget ca 101% på de 10 siste årene, hva gjør at du tror den vill stige like mye på 5-6 år?

Hvordan kom du frem til dette @A.Warhol ? Etter ett kjapt søk kan jeg se at en sub date har steget ca 101% på de 10 siste årene, hva gjør at du tror den vill stige like mye på 5-6 år?

Svaret på det er enkelt: Patek og AP

Og den koster allerede 63k veil.

Ta en telefon til Lervik ur, og se om de kan sende over natten til deg. Jef forhørte meg litt på pris før jeg kjøpte en, og de kunne gi meg en umiddelbart avslag ned til 52k (list. pris var 58400), så jeg hadde satset på å klare å pushe en ned til 54-56k. :)

Endelig bra at ungdommen tar til vettet sier bare jeg. Jeg fikk meg først Rolex da jeg "bare" var 16, men er 17 nå, og på min nr.2!

Gled deg!