Nja... muligens ikke, men hvis du tar en ringerunde til alle AD-ene, og setter de opp mot hverandre burde du klare å presse prisen ganske så godt hvis du er heldig!
Når jeg var 16-17 var det damer, fest og alkohol penga gikk til. Godt å se at noen har sunnere verdier og interesser de bruker penger på
Lykke til med kjøp av ur!
Lykke til med kjøp! Her kan du ikke trå feil. Synes det er kjekt å se andre "ungfoler" som legger penger i klokkeinteressen i såpass ung alder
Jeg var selv 17 år når jeg kjøpte min første Rolex Submariner, men den ble flippet opp til en birtyear Sea-Dweller like før attenårsdagen. Selv om jeg virkelig unner deg følelsen av å plukke plasten av en ny klokke kan det være verdt å vurdere en birthyear Sub/SD/GMT. Om du fortsetter å dyrke interessen vil du nok før eller siden vurdere et birthyear-ur og hvilket bedre tidsspunkt å kjøpe enn nå? Det vil nok bli både en keeper og en god investering. På en helt ny Sub vil nok verditapet bli på størrelse med et halvt årlig maxinnskudd i BSU nesten uansett, men hei! Det er ikke kroner og øre som styrer denne hobbyen, men følelser