Skamløse Inex

Problemet med lookalikes er at de devaluerer verdien av det originale designet. Logikken blir da: Hvorfor kjøpe Sub når du kan få Inex som ser "helt" lik ut.

Har sett værre, men var ikke direkte pen heller vel..?

Såg den "live" på Bjørklund idag da jeg var innom for å hente et smykke til min mor,, og ble ikke imponert.
Det morsomste var vel at kundebehandleren ikke såg ut til å skjønne småstikkene jeg kom med om at de var litt like Rolex. :)

Utvilsomt uten skam - men jeg kan ikke si at jeg greier å hisse meg opp over det. Det er 50 år siden det designet kom på markedet :)

Jeg skjønner at designer er gammelt og at det ikke er beskyttet nødvendigvis, men det å herme etter Rolex må vel snart være klisje? Finn på noe nytt, eller enda bedre; finn ditt eget design! :)
Jeg ble heller ikke hissig, men mer oppgitt :p

Inex med sub look alike er ikke noe nytt. Fikk en Inex "sub" av min morfar for 20 år siden. Til og med cyclops på dato...
Det var da min fasinasjon for Rolex virkelig startet. Har ikke sett på Inex siden...:D

Problemet med lookalikes er at de devaluerer verdien av det originale designet. Logikken blir da: Hvorfor kjøpe Sub når du kan få Inex som ser "helt" lik ut.

Må si meg uenig @KMK9000. To helt forskjellige kundegrupper. Men det sagt så blir fort en Inex-fan en Rolex-fan med rett opplæring ;)

Redigert av en moderator:
Det er så klart satt litt på spissen, men det tok meg lang tid å like sub. Det var dessverre forårsaket av diverse tragiske Rolex liknende klokker.

Må si meg uenig @KMK9000. To helt forskjellige kundegrupper. Men det sagt så blir fort en Inex-fan en Rolex-fan med rett opplæring ;)

Enig! Det var poenget i mitt forrige svar. Man spiser ikke sjokolade med papiret på....:mrgreen:

Fant også frem min snart 20 år gamle Inex... Legger ved bilde sammen med min 16610 LV for å vise likheten.

Redigert av en moderator: