Skinnreim til Speedmaster Pro

Medlem
7. des. 2010
Sted
Bergen
Trenger skinnreim til både min hvite Alaska Project og til en vanlig svart speedy pro som jeg forhåpentligvis får skaffet meg snart. Er det noen som har tips til hvor jeg finner noe som ligner på dette med god kvalitet?
DSCF5914.JPG

Hvor på nettet finner jeg en god oversikt over originale Omegareimer, og evt hvor kan kjøpes til best pris? Prisene jeg har sett til nå varierer enormt. Svart kroko passer vel også bra på original speedy pro, men er litt mer skeptisk til alaskaen der..:confused:

Trenger skinnreim til både min hvite Alaska Project og til en vanlig svart speedy pro som jeg forhåpentligvis får skaffet meg snart. Er det noen som har tips til hvor jeg finner noe som ligner på dette med god kvalitetHvor på nettet finner jeg en god oversikt over originale Omegareimer, og evt hvor kan kjøpes til best pris? Prisene jeg har sett til nå varierer enormt. Svart kroko passer vel også bra på original speedy pro, men er litt mer skeptisk til alaskaen der..:confused:

Har ikke funnet noen rimeligere steder (med godt utvalg) enn www.ofrei.com

Ny eller "gammel" alaska project du har? =)

Skal du ha originale remmer er det dessverre kostbart uansett hvor jeg har funnet.

Ny eller "gammel" alaska project du har? =)

Skal du ha originale remmer er det dessverre kostbart uansett hvor jeg har funnet.

Vel, om du med gammel mener de fra 70-tallet, så er jeg dessverre ikke så heldig/rik ;)

Har ikke funnet noen rimeligere steder (med godt utvalg) enn www.ofrei.com

Bra utvalg, takk for link! Jeg tror ikke den på bildet over er original. Likte den godt, men finner ingen som er helt lik, dvs med hvit søm og rett vinkel mot kassen.