Skinnrem på 16623?

Medlem
6. juli 2014
Pappa har en lekker 16623 med blå skive fra 2004. Dessvere får den lite armtid etter han kjøpte en Breitling Transocean Chronograph for to år siden. Jeg synes dette er synd. Liker Rolexen hans og vil at den skal brukes mer. Endelig fått overtalt han til å prøve et bytte fra lenke til skinnrem for å gi den nytt liv, det kunne han være positiv til å prøve.

Noen som har noen tips å komme med?
Selv vil han helst ha en mørkeblå (samme farge som skiven) med clasp. Tror han bare er sta akkurat nå, så en fin spenne kan helt sikkert falle i smak.

Leter litt rundt selv, men merker at jeg kunne trengt litt hjelp. Trenger ikke møte hans standarder, men noe dere kan tro passer til en klokke med stålkasse, gullbezel og blå skive.

Tenker mulig julegave dersom dette ikke koster alt for mye (Rolex-spenne er ikke et must altså). Kan ikke betale for mye på julegave til han, en grunn til at han har Rolex og jeg en Orient :p

Redigert:
http://www.watch-band-center.com/shop2/index.php?user=watchstrap&so=&offset=30&hkat=330&skat=335

Her f.eks? Har ikke handlet derfra selv, men de hadde hvertfall et stort utvalg. Om du googler det, finner du også raskt frem til reimmakere som lager utfra mål. Det er også flere her inne som gjør det, selvom det virker som det har roet seg litt den siste tiden.

Om du går inn på Paneraidelen av forumet, finnes det en tråd med oversikt over reimmakere. De fleste har også der remmer i mindre størrelser.

Lykke til på jakte , det blir en bra julegave:)

Har handlet flere remmer fra Gunnystraps som jeg er veldig fornøyd med.. Mulig med rolex spenne å:) Send Peter bilde av klokka så vil han sende deg forslag til rem type. Lykke til med rem jakten:)