Skjedde noe rart med min sub i natt..

Ole

Støttemedlem
Medlem
31. aug. 2009
Sted
Oslo
Når jeg våknet i dag tidlig gikk den 20 minutter for fort, og den gikk riktig i går kveld :S

Har holdt tiden veldig bra hittil, hatt den ca en måned. Var til og med og sjekket den hos alf lie for en uke siden, og da var den godt innenfor standarden.

Noen som har opplevd noe lignende? Er dette evt noe som burde gå på garantien?

Hadde samme problemet, men det var like etter service. Så med mindre Alf Lie har åpnet den og oljet steder det ikke skal oljes, er den muligens magnetisert. Har du drevet og løftet på svære høyttalere i går kveld?
Uansett må du nok en tur til urmakeren. Er klokken bare en måned gammel regner jeg med at forhandleren tar dette på garanti.

Eller kjøp en Milgauss så slipper du sånne problemer...;)

Kanskje gårsdagens matlaging det kommer av da! Hehe, aldri tenkt over at induksjonsplater kunne forårsake det.

Ser ut som den går bra nå, men må den evt. avmagnetiseres/justeres eller noe?

Klokken er btw fra 08, men vært i mitt eie en mnd. !

Hm, jeg lager da mat daglig på induksjonsplater, uten at jeg har merket noe problem med gangen på urene ...

Eneste jeg kan tenke meg er magnetisk påvirkning, som kan forårsake noe slikt. :confused:

Jeg kan komme på en ting til, nemlig en klåfingra kjæreste! :p

gjett hvem som fikk latterkrampe når jeg delte min frustrasjon!

Så problem løst, haha! :D

Bra at det ikke var noe alvorlig fatt. På den annen side, jeg tror jeg hadde blitt enda mer bekymra om fruen hadde vært og herja med de følsomme kronegjengene uten den nødvendige fingerspitzgefühl...

jeg tror jeg hadde blitt enda mer bekymra om fruen hadde vært og herja med de følsomme kronegjengene uten den nødvendige fingerspitzgefühl...

Ja, snart skal hun vel låne bilen også! Nei, ikke la de få lillefingeren...;)

krona var så morsom å skru på, som hun så fint sa. Og at jeg gikk rundt en hel dag forbanna gjorde visst det hele enda bedre :p

Nå er det bare å håpe at man slipper senskader som følge av ukvalifisert håndtering, som JoLu så fint påpeker ;)