Skjerpings Unboxing

Medlem
30. nov. 2010
Innlegg
259
Sted
Mo i Rana
Da har jeg vært å kjøpt meg en ny klokka. En virkelig perle:D

DSC_0063.jpg


DSC_0064.jpg
 
Vanligvis svarer jeg ikke på luremustråder, men boxen gjør at jeg gjør et unntak.

Åh, kom igjen da! Åh, kom igjen! Åh, kom igjen da! (sagt med samme tonefall som Bård Tufte Johansen og Harald Eia 1:38 ut i denne sketsjen):

[video=youtube;ZLAfKp7w2t0]http://www.youtube.com/watch?v=ZLAfKp7w2t0[/video]
 
Å fy f...denne er lekker! Gratulerer med en herlig klokke!
Håper du kan legge ut en masse wrist shot etterhvert :)
 
fytti... Grattis! :D

Det der en én av mange grail-klokker som har havnet på listen gitt. Hvordan er den å ha på armen? Ikke så ille kan jeg tenke meg?
 
en liten inner tier der gitt

Veldig veldig veldig misunnelig kjenner jeg. Jeg bare elsker den nye (litt gamle, dvs tilbake til original) Zenith. Glad på dine vegne. Vakkert.
 
Gratulerer med usedvanlig pent ur. Mitt eksemplar har nesten ikke vært av armen siden jeg fikk den. Hint: Den funker veldig fint på gummi og lenke også.
 
DEN var fin! Har vært og kikket på denne, og synes det er det uret som faktisk lukter(!) best! Gummiremmen lukter faktisk veldig godt av vanilje:)

Selv om det er ett dyrt ur, må jeg si at man virkelig får mye ur for pengene her. På min topp tre liste om dagen!

Gratulerer-og mer bilder takk!!
 
Grattis med Striking 10th :)

En flott klokke, som jeg selv valgte å selge til fordel for grailen min. Angrer litt på det når jeg ser disse bildene...

Nyt den :)