God skredder
Etter mye prøving og feiling med div Østen skreddere fant jeg en Hong-Kong basert skredder som levert til amerikanere som jobbet i Midtøsten...,
Jeg traff han da han var på reise i Riyadh, han tok mine mål, jeg valgte mitt stoff og noen uker senere fikk jeg noen helt supre skjorter levert på døren i compounden jeg bodde i den tiden. Upåklagelig skredderarbeide, godt stoff og fair pris. Litt avhengig av dollarkursen betaler jeg ca 450 kroner levert på kontoret i norge. Jeg har brukt han eksklusivt siden 2004. Da jeg bruker kun skjorte og dress til daglig går det med en del skjorter. Har etter hvert funnet noen farger og kvaliteter jeg holder meg til - og bestiller bare re-make av de ved behov.
Jo da, det har hendt ermene er litt korte, snippen ikke helt swept slik jeg liker den. Sender de kjapt i retur og får nye - free of charge.
Jeg har anbefalt han til en del kollegaer gjennom årene, han får som regel gode tilbakemeldinger. Er du ikke i Hong-Kong med det første, ber du han sende noen stoffprøver med noe du kunne tenke deg, (enten skannet på mail, eller stoff med snail mail hvis du liker å "se med hendene") - send bare din favoritt skjorte og henvisning om hva du ønsker deg av stoff så har du det.
Er noen keene kan jeg sende kontakt detaljer på PM.