Noe som medførte at jeg fikk 2-3 timer til rådighet i Porsgrunn og i umiddelbar nærhet av nærmeste AD for klokkegodt. Jeg skulle bare innom og "kikke" litt mens jeg ventet på bilen, noe som naturligvis måtte gå galt...eller veldig riktig
Det ble med en pose hjem
Litt lesestoff fra Basel fulgte med...de fleste har vel skjønt hvor dette bærer nå
Hva kan skjule seg inni denne flotte boksen?
Kan knapt få sagt hvor begeistret jeg er over denne! Aldri prøvd en på hånden før i dag, og der ble den
Perfekt størrelse og utrolig lekker med hvit skive. Kanonfornøyd!!!
Samtidig må jeg få rette en stor takk til Espen Saastad på Saastad Ur i Porsgrunn for en fantastisk hyggelig handel og en lang klokkeprat. Opplevelsen av å kjøpe ny klokke blir så utrolig mye bedre når man møter sånn service og hyggelig behandling!
Anbefales på det sterkeste.
Takk for titten
Det ble med en pose hjem
Litt lesestoff fra Basel fulgte med...de fleste har vel skjønt hvor dette bærer nå
Hva kan skjule seg inni denne flotte boksen?
Kan knapt få sagt hvor begeistret jeg er over denne! Aldri prøvd en på hånden før i dag, og der ble den
Perfekt størrelse og utrolig lekker med hvit skive. Kanonfornøyd!!!
Samtidig må jeg få rette en stor takk til Espen Saastad på Saastad Ur i Porsgrunn for en fantastisk hyggelig handel og en lang klokkeprat. Opplevelsen av å kjøpe ny klokke blir så utrolig mye bedre når man møter sånn service og hyggelig behandling!
Anbefales på det sterkeste.
Takk for titten