Skyfall klokke

Medlem
22. nov. 2009
Ok Alle klokker med Bond logoen blir vel litt Harry men i år så er muligens 2stk Bond klokker på vei?

Denne 50års Bond jubileums versjonen ;

vl1_image.2636198.jpg

Men også muligens en annen "Skyfall" som kommer i August (ut sammen med filmen);
Seamaster James Bond LE. ST/ST black ceramic bezel ring black dial with applied "007" at 7H "Skyfall 007" on rotor LE 5007x USD6500

Se her; http://www.k4yk.com/watches/Basel2012Prices.pdf

Noen som har en bild av den siste?

Hmmm... Stusser litt over dette. Han bruker en Aqua Terra på 38 mm og blå skive i filmen.

Det er vel siste krampetrekningene de skal ta ut av SMPen?

Så den Bond klokken du har bildet av, i butikk når jeg var i London. Ser mye bedre ut "live" enn på bilder. Absolutt ikke Harry. Faktisk litt cool. Men en må jo like mr. Bond for å like denne klokken:)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Så den Bond klokken du har bildet av, i butikk når jeg var i London. Ser mye bedre ut "live" enn på bilder. Absolutt ikke Harry. Faktisk litt cool. Men en må jo like mr. Bond for å like denne klokken:)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Om man hadde byttet ut urskiven og baklokket så hadde jeg vært enig med deg. Omega sin praksis med LE-modeller går litt over stokk og stein synes jeg, det er ikke særlig Limited når det kommer til stykket.

Jeg synes denne er kjempefin, bortsett fra den idiotiske logoen kl. 7. Jeg ville aldri gått med denne klokka på armen. Dessverre.
oskyfall1.jpg