Slettet
Rovers Medlem 28. april 2009 Innlegg 451 6. jan. 2011 #2 Gis bort i bytte mot noe? Det er en setning som skurrer i mine ører.:roll:
sugress Medlem 11. sep. 2010 Innlegg 27 Sted Kvernaland 6. jan. 2011 #3 Alltid hyggelig med flotte tilbakemeldinger. Juice, du får slette tråden om du ikke syntes det er en fin nok gjest...
Alltid hyggelig med flotte tilbakemeldinger. Juice, du får slette tråden om du ikke syntes det er en fin nok gjest...
G Guest571 Guest 6. jan. 2011 #4 Om du trykker på rediger innlegg, så avansert kan du selv endre tittelen i tråden. Ikke noe galt med tråden, bare ordleggingen, når det står at noe gis bort forventer man ikke å måtte gi noe tilbake. Så byttes er nok et mer egnet ord!
Om du trykker på rediger innlegg, så avansert kan du selv endre tittelen i tråden. Ikke noe galt med tråden, bare ordleggingen, når det står at noe gis bort forventer man ikke å måtte gi noe tilbake. Så byttes er nok et mer egnet ord!
Rovers Medlem 28. april 2009 Innlegg 451 6. jan. 2011 #5 sugress skrev: Alltid hyggelig med flotte tilbakemeldinger. Juice, du får slette tråden om du ikke syntes det er en fin nok gjest... Klikk for å utvide... Du trenger vel ikke bli så furten. Jeg reagerte kun på ordlyden. Det er heter tross alt ikke "å gi bort noe" dersom man ønsker noe i retur. Ta det med ro. No offence
sugress skrev: Alltid hyggelig med flotte tilbakemeldinger. Juice, du får slette tråden om du ikke syntes det er en fin nok gjest... Klikk for å utvide... Du trenger vel ikke bli så furten. Jeg reagerte kun på ordlyden. Det er heter tross alt ikke "å gi bort noe" dersom man ønsker noe i retur. Ta det med ro. No offence