SLETT

Gammel kjærlighet ruster aldri, sier de...skjønner godt at du tenker tanken om å kjøpe tilbake denne, etter det dere har vært igjennom :)

Nydelig klokke, straight lugs og greier. Du som er kyndig på vintage Omega vet kanskje når/hvorfor de gikk fra straight til dagens? Frekk prisstigning på denne, du skulle kanskje beholdt den? ;) :cool:

Fant i dag en annonse til en dealer i vintage som kanskje flere kikker på av og til. Der så jeg plutselig en klokke jeg en gang eide :)
Denne herlige SM300 lå en gang for noen år siden på QXL - et uklart frontbilde var alt og beskrivelsen var "Gammel Omega - oppskrapet glass. Går ikke". - budet sto i 450 kroner og selger hadde lagt en fastpris på 1400,- Jeg trykket på knappen og noen dager senere var det klart at dette var et kupp :) Kostet en del å få Aldo i Italia til å rekonstruere bezel innlegget - og lokal urmaker klarte å få tak i deler og gjorde en god jobb med verket. Ikke billig, men da jeg la den ut med en 207 % avanse var den solgt til en kar i Brooklyn på mindre enn 20 minutter. I fjor så jeg den på et forum til salgs og nå er den altså havnet hos Yorktime

http://www.yorktime.com/watches?cid=-1:sku=571

nesten så jeg har lyst å kjøpe den tilbake ............

Hvordan kan du vite at det er samme klokke?

Er det noe jeg har oversett helt ? :confused:

Det kaller jeg å ha et forhold til sine klokker. Det blir som foreldre som kan kjenne igjen barna sine på deres arr på kroppen :)

Flott model, forstår godt at du vil ha den tilbake :)

Jeg har faktisk også opplevd å se mine gamle ting komme opp igjen på eBay.

Sånn bortsett fra at prisen var blitt hinsides så er det en nydelig klokke som jeg forstår om man minnes med en smule vonbroten savn.

Og den minner meg om at jeg fortsatt er litt gretten for at jeg gikk glipp av Ranchero'en som Bullit solgte i går !

5000 dollar var ikke akuratt billig...

5.76 dollar kursen nå?

28 800,-

Du ga 1400kr for den en gang i tiden ??+

morsomt og se hvor mye den har steget i verdi

Men et nydelig ur...