Slik ser:slettet:

Status
Stengt for ytterligere svar.

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Sted
ThePromisedLand
Hei til dere.

Først må jeg få lov til og beklage til dem jeg har støtet,det var ikke min hensikt.
Slik det ser ut så har jeg nok vurdert feil ang min post om replica med bilder. Hensikten var og bekle oss med ett ekstra verktøy nettopp for og hindre at vi blir lurt av replicaklokker.

At jeg nå får negative tilbakmeldinger,både i tråd og på pm tilsier at dette ikke er "stuerent" på dette forumet.

Det at noen her inne antyder at jeg er litt mye i omgang med fake klokker og således sår tvil om mitt gode navn og rykte syns jeg er trist. De som har handlet av meg har inne vet bedre.

Den mye omtalte klokken var kun et redskap for og øke min kunnskap om fake,og er ALDRI påtenkt å bli båret av meg.

Ønsker alle sammen en fin kveld.

Mvh
Timebandit

Den så jo farlig ekte ut.

Regner med at denne klokken får smake harde prøver de neste ukene, koking, frysing, påkjøring og til slutt søppelkjværna.

Skjønner ikke vitsen med dette.

Hvorfor har du postet bilder og ws av en fake AP RO på Tidssonen, hva prøver du å oppnå av respons?
Hvorfor har du brukt 2000 kroner på denne, hvis ikke du har tenkt å bruke den til noe?
Hvorfor sponser du den type virksomhet, som du vet alle her inne synes er helt uakseptabel?

Det er som å gå rundt å snakke om at du har jukset på eksamen og fått bra karakter.

Sorry ass, mann. Null poeng.

Nå er vel dette heller et unntak enn en regel, men at replica-bransjen ikke er noe å handle med er jeg helt enig.

Det er helt klart, men hva om hans er ett unntak? Neida, men generelt er ikke den bransjen som du sier noe å handle med eller for å si det på en annen måte, støtte.

Ser at en del forum har forbud mot å gi faker eksponering overhode...
Synes ikke noe om denne. Men det er skremmende hvor ekte en fake ved første øyekast fremstår (for den som il bære den slags)..

Det er bare utrolig rart fra ende til annen:
1. Surfe på sider som produserer driten
2. Bestemme seg for å bestille
3. Bestille for 2000 kr.
4. Få klokka og ta bilde av den
5. Legge ut bildene på TS. Hva slags svar forventer du?

Så ut som det var skremmende god finish på den klokken, dessverre så må jeg stille meg bak de andre her som lurer på hvorfor man kjøper replica, selv om det så er for gøy.
2000 kroner er mye penger for noe som etter min smak burde ha hvert knust.:confused:;)

Stemmer for at vi ikke sklir helt ut i denne posten, den fine stemningen på TS er noe jeg vet vi alle vil beholde!

Ser at en del forum har forbud mot å gi faker eksponering overhode...
Synes ikke noe om denne. Men det er skremmende hvor ekte en fake ved første øyekast fremstår (for den som il bære den slags)..

Synes det som er mest skremmende er at seriøse folk her inne fronter såpass aksepterende holdninger som de gjør.

Det er jo slik vi har fått vår kunnskap om fake ur. Analyser der det respektive uret blir sammenlignet med kopien. Hadde vi ikke vært klar over hva som er likt eller ulikt så hadde det vært vanskeligere å peke ut falske ur. Et eksempel er et medlem her på forumet som ble gjort oppmerksom på at han hadde tatt en fake Breitling i innbytte på bakgrunn av analyser av fake vs. real.

Jeg synes da personlig det er greit å eksponere uret for publikum. Men ville aldri brukt 2000 på det selv. Alt i alt så er det mer kunnskap for oss - og det er jo en bra ting.

Det er jo slik vi har fått vår kunnskap om fake ur. Analyser der det respektive uret blir sammenlignet med kopien. Hadde vi ikke vært klar over hva som er likt eller ulikt så hadde det vært vanskeligere å peke ut falske ur. Et eksempel er et medlem her på forumet som ble gjort oppmerksom på at han hadde tatt en fake Breitling i innbytte på bakgrunn av analyser av fake vs. real.

Jeg synes da personlig det er greit å eksponere uret for publikum. Så er jeg også glad for at jeg slapp å bruke 2000 på det selv. Alt i alt så er det mer kunnskap for oss - og det er jo en bra ting.

Finnes det noe her inne om det eksempelet? skulle gjerne likt og sett det.

Status
Stengt for ytterligere svar.