Og til deg med Al-Qaida-påstanden: Her er et annet forum du kanskje kan ha interesse av http://www.abovetopsecret.com/
salon priveé
Mye blest og hest her inne nå!
SP = Salon Privee (søren, jeg får ikke til aksenten over e'en) = en "lukket" del av forumet forbeholdt støttemedlemmer.
Støttemedlemmer finnes det mer om i egen tråd fra Juice. Det går i korthet ut på at man støtter TS med en liten, nærmest symbolsk sum og så får man visse "goder" tilbake. Som SP.
And that sums it up. So what.
@timebandit: for det første forstår jeg ikke helt hensikten eller motivet til å lage en tråd om en fake klokke du har kjøpt for å så advare oss andre... De fleste her inne spotter en fake på laaang avstand. For det andre husker jeg at du ved to tilfeller tidligere har postet bilder av to ulike fake panerai klokker hvor du fisker etter opplysninger om denne var fake eller ei... Noe de åpenbart var. Jeg skjønner bare ikke hensikten med trådene?? Jeg tror du har kunnskap til å vurdere ektheten selv...
Mulig det her er feil sted å spørre.. Men blir jeg kvitt reklamen da? Om jeg blir støtte medlem?
Mulig det her er feil sted å spørre.. Men blir jeg kvitt reklamen da? Om jeg blir støtte medlem?
Da må du nok flytte til en annen planet Akkurat i slike fora har jeg stor forståelse og tålmodighet for reklame.
Ikke slipper du skambud på salgsannonser heller
Følte meg litt truffet der Mogens Man skal ikke skimse av en 86 Rothschild kontra pappvin
... De fleste her inne spotter en fake på laaang avstand....
@timebandit: for det første forstår jeg ikke helt hensikten eller motivet til å lage en tråd om en fake klokke du har kjøpt for å så advare oss andre...
@timebandit: for det første forstår jeg ikke helt hensikten eller motivet til å lage en tråd om en fake klokke du har kjøpt for å så advare oss andre... De fleste her inne spotter en fake på laaang avstand. For det andre husker jeg at du ved to tilfeller tidligere har postet bilder av to ulike fake panerai klokker hvor du fisker etter opplysninger om denne var fake eller ei... Noe de åpenbart var. Jeg skjønner bare ikke hensikten med trådene?? Jeg tror du har kunnskap til å vurdere ektheten selv...
De fleste her inne spotter en fake på laaang avstand.