Men hvor kjøper man flotte slips når man har oksenakke? Hjelper ikke med fint slips når det ikke rekker ned til tredje skjorteknappen engang
Men hvor kjøper man flotte slips når man har oksenakke? Hjelper ikke med fint slips når det ikke rekker ned til tredje skjorteknappen engang
Ok. Nå har jeg funnet noe som er hakket bedre enn ALT annet jeg eier av slips (for å ikke snakke om tørkler. De er av en utenomjordisk kvalitet som bare eventuelt Rubinacci kan måle seg mot).
Vanda Fine Clothing | Meticulous construction, timeless design and tasteful fabrics
Da betaler du neppe noe mer enn du ville gjort for slips og tørkler fra Hugo Boss, men får kvalitet som er helt på høyde med eller bedre enn for eksempel Borrelli og Rubinacci.
Conviction buy!
Noen som vet om noen butikker som selger slipsstativ? Altså til å henge slips på. Noe i denne duren, men en litt lavere prisklasse: http://www.brooksbrothers.com/Cedar...var_UC00008_Color=IVML&contentpos=3&cgid=0872
+1 Både for Hermes og oppbevaring. Jeg kunne imidlertid tenkt meg en bedre løsning, med andre ord et slipsstativ - så følger med her om det kommer noen gode tips.
Der vi bodde før hadde vi et slags walk-in-closet der en del av klesstangen gikk over en kommode så det ikke var mulig å henge klær der, da brukte jeg den delen av stangen til å henge slips over - og det gikk veldig fint - vurderer å få til noe tilsvarende her.
Edit: Det blågrå der har for øvrig jeg også