Slutt på spikerstål :D

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Sted
Gullkysten
God morgen medasylanter!

Lynkjapp utpakking før jeg løper i "møte" kl 9. Fikk en pakke av Mogens i dag. Mogens = meget good guy :cool:

Har en stund vært klar for å prøve noe annet enn raslelenker og spikerstål ;) Og nå bød muligheten seg. Jeg vet jeg i en tidigere tråd lovet det ble lenge til neste unboxing :confused:, men come on, vi er da bare mennesker ;) :D

here goes:
IMAG0236.jpg

IMAG0237.jpg

Se der ja....
IMAG0238.jpg

IMAG0239.jpg

Hva kan det være? Leopard Daytona?
IMAG0240.jpg

Neida. her kjører vi keramikk 8)
IMAG0241.jpg

WS til slutt:
IMAG0249.jpg

Er veldig veldig fornøyd. Denne har vokst på meg og jeg synes oppdateringene som R har gjort er vellykket. Den oser kvalitet.

aha, det forklarer salgsbonanza :) Gratulerer! Kjekt med noe som ikke rasler også. Jeg liker begge deler.

Gratulerer!:D

Sitter selv med raslelenke på håndleddet akkurat nå.
Du kommer garantert til å savne den godlyden...;)

Kvalitetsfølelsen mellom bare 16610 og 116610LV (og LN for den saks skyld) er virkelig, fullstendig vanvittig.
Gratulerer så mye med godklokke!

Se der ja. Tenkte du ikke ville være Rolexløs i så mange minuttene. Godt å se at prioriteringene er på plass. Skit i boliglån, kjøp klokke. Gratulerer.

Se der ja. Tenkte du ikke ville være Rolexløs i så mange minuttene. Godt å se at prioriteringene er på plass. Skit i boliglån, kjøp klokke. Gratulerer.

Takk takk alle sammen.

La meg presisere at Subben ikke er kommet på bekostning av boliglån :cool:

Er superfornøyd. Om 10 år selges ny Sub for 120K, så her gjelder det å sikre seg godbitene mens en kan ;)