Snowboard tråd

Medlem
27. sep. 2011
Sted
Rogaland
Noen som står på brett her på sonen? Har dere startet sesongen? Jeg skal ta første runden i morgen, i Myrkdalen. Det blir en spennende sesong, jeg håper på litt mer snø enn vi har hatt til nå. Det bli nok uansett ikke så bra som forrige sesong, men VM i Oslo i februar blir jo veldig spennende.

Skal forhåpentligvis legge ut noe bilder, håper at andre gjør det samme.

Jeg stod mye på snowboard.. Men er satt ut av spill etter jeg fikk kneet ut av ledd oppe i hemsedal sist vinter! =/ Kommer sterkere tilbake neste sesong! :D

Ouch, kne ut av ledd høres vondt ut! Håper det går bedre, og at du er klar til neste sesong.

Jeg var som sagt på årets første tur i bakken nå i romjula. Herlig vær, ganske bra snø, litt for mye folk men god stemning.

vIl0A.jpg

Snøen var tidvis god, men det hadde nok vært litt for varmt i noen dager. Mye nedfarter som ikke var kjørt opp, og det er jo alltid moro.

cXWj6.jpg

Mine medsammensvorne på toppen av bakken.

E6qIE.jpg

Yours truly myser mot sola... eller board babes.

K8HDP.jpg

The dude var med opp i bakken, og klarte seg bra.

Hele projektet stoppet desverre litt opp da jeg fikk beskjed om at tvillinger er på vei og halve huset plutselig måtte pusses opp litt før en planlagt...
Men prøver så godt jeg kan:)hadde uansett vært kult og møtes under VM?

Ouch, kne ut av ledd høres vondt ut! Håper det går bedre, og at du er klar til neste sesong.

Jeg var som sagt på årets første tur i bakken nå i romjula. Herlig vær, ganske bra snø, litt for mye folk men god stemning.

vIl0A

Snøen var tidvis god, men det hadde nok vært litt for varmt i noen dager. Mye nedfarter som ikke var kjørt opp, og det er jo alltid moro.

cXWj6

Mine medsammensvorne på toppen av bakken.

E6qIE

Yours truly myser mot sola... eller board babes.

K8HDP.jpg

The dude var med opp i bakken, og klarte seg bra.

Takk for det.. Blir vel bedre etter jeg skal operer nå håper jeg! ;)

Vill bare si deg en ting.. Kan ikke skjønne at du tørr å ha på deg klokke i bakken? Den klokka kan jo ta livet av håndleddet ditt om du er litt uheldig! :p

Takk for det.. Blir vel bedre etter jeg skal operer nå håper jeg! ;)

Vill bare si deg en ting.. Kan ikke skjønne at du tørr å ha på deg klokke i bakken? Den klokka kan jo ta livet av håndleddet ditt om du er litt uheldig! :p

Neida går fint det. Kan jo ikke risikere at folk ser meg uten klokke. :rolleyes: