So long, suckers

Hopalong

Støttemedlem
Medlem
16. juni 2009
Sted
Cockaigne
Nå blir det paraplydrinker og missekandidater og lerketunger og puddersnø og sydhavsøy og selvbetjent luftvernartilleri og svømmebasseng på taket og egen fotballklubb og fasangods og privatjet og en Hublot i gull på hver arm til leveren ikke orker mer! Resten har jeg tenkt å sløse bort. Ahahahahaha! Farvel, farvel, se etter meg på de glansede forsider!

Fra: maiden miquiabas [mailto:gcmaiden887@yahoo.com]
Sendt: 2. desember 2010 16:00
Emne: Kontakt DHL for levering av en sjekk

My Dear,

Jeg er sikker på at denne posten skulle komme til deg som en overraskelse siden vi aldri har møtt før, og du vil også spørre hvorfor jeg har bestemt meg for å velge deg blant de mange internett-brukere i verden, nettopp jeg ikke kan si hvorfor jeg har utvalgt dere men ikke vær bekymret for jeg så profilen din på Internett, som har gjort meg gjøre mitt forespørsel. Måtte allmektige Gud velsigne og se deg gjennom med dette oppdraget hvis du kan nøye lese og fordøye meldingen nedenfor.

Før jeg går videre, tillater meg å gi deg litt av biografien min, jeg er mor Emilly Olivier, 87 år gammel kvinne og kona til sen Sir Jackman Olivier som døde i en flyulykke på mandag den 7 september 1998 GMT 14: 22 UK mens de flyr fra New York til Geneve. Se nettstedet nedenfor for mer informasjon. http://www.cnn.com/WORLD/9809/swissair.victims.list/index.html

Etter at mannen min ble jeg leder for investeringen, og nå som jeg er gammel og svak jeg har besluttet å tilbringe resten av mitt liv med min familie og kjære som jeg aldri hadde tid til i løpet av mitt næringsliv , men før den døde mannen min hadde vi en plan om å bruke de siste dagene av våre liv til å donere halvparten av det vi har jobbet for de mindre privilegium og nestekjærlighet hjem og den andre halvparten for oss selv, familiemedlemmer og nære venner, og det er så uheldig at mannen min ikke er i live i dag å gjøre dette med meg og jeg er veldig svak og gammel nå, derfor jeg har besluttet å gjøre dette filantropisk arbeid på vegne av min avdøde mann og I.

For tiden har jeg villet ut nesten halvparten av våre midler til flere veldedighet hjem og til noen av de mindre privilegier i forskjellige land. Til tross for avtalen mellom min avdøde mann og jeg å gi hjelp til den fratatt, vi også enige om å gi støtte til en person vi ikke møtes før i livet fordi da vi fortsatt var unge i livet vi mottar en anonym hjelp fra en individuelle vi ikke kjenner og som vi har å ikke kunne kjenne til dato, gjorde virkningen vi fikk fra slike gest oss til å gjøre samme.

Jeg beklager å informere deg om at du aldri vil få muligheten til å kjenne meg fordi jeg har nettopp avsluttet oppdraget som min mann og jeg har avtalt før hans plutselige død, og du tilfeldigvis være mottaker av vår siste VIL, uavhengig av din tidligere finansielle status, derfor jeg trenger å gjøre meg en tjeneste ved å akseptere vårt tilbud som vil koste deg noe.

Jeg har i dag avsatt en sjekk i summen av 5,800,000.00 britiske pund med DHL Express å levere til deg, hva du har å gjøre nå er å ta kontakt med DHL Courier SERVICE så snart som mulig å vite når de skal levere pakken til deg på grunn av den utløper dato.

Jeg gjorde bare innskuddet med din epostadresse og Sikkerhet Holde CODE (SCT/0433/F) fordi jeg ikke vet navnet ditt og adressen du ønsker å motta pakken med. Jeg kunne ikke finne dem på nettet mens du surfer profilen din hvis ikke jeg ville gitt den til DHL for øyeblikkelig og rask levering av denne pakken til deg.

For din informasjon, har jeg betalt for å levere Charge, forsikringspremie og klarering Certificate Fee av sjekken som viser at det ikke er en Drug Penger eller ment å sponse terrorangrep i ditt land.

Du må kontakte DHL Courier SERVICE nå for levering av kontrollen med denne informasjonen nedenfor;

KONTAKT PERSON: Mr. Mark Morris

E-postadresse: dhldeliveryunite@fastservice.com

Telefon: +44 704 576 1052

Igjen, er du ikke å betale for å levere Charge, forsikringspremie og Hvitevarer Certificate Avgift av Cheque fordi jeg allerede har betalt for dem, er de eneste pengene du er forventet å betale 165 britiske pund for sikkerheten føring av kontrollen så langt.

Jeg ville ha betalt avgiften, men selskapet insisterte på at jeg ikke burde, fordi de ikke vet når du skal kontakte dem og for å unngå demurrage eller ytterligere kostnader.

Du skal bekrefte informasjonen nedenfor til dem for å unngå eventuelle feil på levering.

Postadresse;
Full navn:
Direkte telefon;

Nedenfor er sikkerheten holde koden: (SCT/0433/F) av utkastet, skal du også presentere den til dem for verifisering før levering.

La meg gjenta igjen, prøv å kontakte dem så snart du mottar denne mailen for å unngå ytterligere forsinkelser, og husk å be dem om å gi deg den metoden de ønsker å bruke i å motta deres sikkerhet holde gebyr på 165 britiske pund for deres umiddelbare tiltak .

Merk: Vennligst Jeg ønsker ikke å takke meg eller mannen min alt jeg trenger å gjøre er, når du får dette fondet, bruke BARE 800.000.00 (åtte hundre tusen britiske pounds) for din innsats og bruke resten av dette fondet FOR veldedighet PORPOSE i måten det vil glede menneskeheten.

Med vennlig hilsen
Fru Emilly Olivier Jackman

Haha. Maken til flaks skal en lete lenge etter! Så bra det fremdeles finnes rause gode mennesker her i verden;)

Det må jo fremdeles være noen som biter på, ja, selv om svindler av denne typen har versert i mange tiår. Jeg husker min far pleide få slike i posten på begynnelsen av åttitallet, og både "Farmand" og "Kapital" hadde advarsler i hvert nummer. Hadde jeg hatt mye tid (for eksempel fordi jeg hadde fått utbetalt 5,8 mill GBP) hadde det vært fristende å lage en scambait, men inntil da finnes det mange sider dedikert til å lure luringene - det er mye moro på denne siden for eksempel.

Nå må du passe deg skikkelig da Hopalong, tenk om noen skulle prøve å lure fra deg alle disse pengene. God tur, send oss et postkort.:p

Kanskje åpenlyst og en selvfølge, men om du bestemmer deg for å kødde litt med dem. Ikke bruk en epostadresse du bruker til vanlig.

De deler på epostadresser:eek: I løpet av en uke lå jeg ann til å få flere hundre mill pund fra diverse arveoppgjør og lotterier.

Det står tydeligvis ikke så bra til i urbransjen når slike storheter må ty til epostscamming for å få tannhjulene til å gå rundt:

Fra: Ramli Bin Kosni [mailto:ramli.kosni@kbs.gov.my]
Sendt: 25. oktober 2012 15:15
Emne: Hilsen fra George Daniels

Hilsen fra George Daniels
Jeg er George Daniels, en bankmann og kreditt system programmerer (HSBC bank).
Jeg så din e-postadresse mens du blar gjennom banken DTC Screen på kontoret mitt
i går så jeg bestemte meg for å bruke dette svært sjanse til å kjenne deg. Jeg tror vi
bør bruke enhver anledning til å bli kjent med hverandre bedre. Men jeg kontakte deg
for åpenbar grunn som du vil forstå.
Jeg sender denne mailen bare for å vite om denne e-postadressen er OK,
svar meg tilbake slik at jeg vil sende flere detaljer til deg.
Jeg har en veldig viktig ting å diskutere med deg, jeg ser frem til å motta din respons på
georgedaniels@postino.net. Ha en hyggelig dag.
George Daniels

Synes du skal ringe DHL Norge bare for sikkerhetskyld (og for å få deg en god latter og materiale til en tekst om hvordan de reagerer)