- Medlem
- 28. april 2009
Forsøker å selge en pen Saturation Diver. Billigere beater som delbetaling vurderes.
Klokken er kjøpt av annen forumbruker i 2014 fra norsk importør.
Komplett med bokser/papirer. Papirene er ustemplet, men good guyen jeg kjøpte den av, skulle være behjelpelig dersom noe skulle forekomme i løpet av den gjenværende garantiperioden (ca. 1 1/2 år).
Klokken fungerer helt upåklagelig. Trekker utrolig lett og går godt innenfor COSC. Varierer mellom +1 og +5 sekunder i døgnet avhengig av posisjon om natten.
Komparativ review med Marinemaster SBDX001:
http://watchreviewsbymcv.blogspot.no/2012/02/review-of-orient-300m-pro-saturation.html?m=1
Legg merke til at klokken jeg selger er av den nye typen. Det innebærer oppgradert verk som kan trekkes manuelt og hackfunksjon, nye visere og ny lenke.
Klokken kommer på lenke og en sort 22mm isofrane som kler klokken utmerket.
Noen av stålpinnene i lenken sitter litt løst og trenger nok en runde med loctite for å feste de skikkelig igjen.
Bytteverdi: 6000,- + evt. frakt.Nå: 5000,-. Siste prisavslag: 4500,-
Klokken kan sees uforpliktende i Moss.
Klokken er kjøpt av annen forumbruker i 2014 fra norsk importør.
Komplett med bokser/papirer. Papirene er ustemplet, men good guyen jeg kjøpte den av, skulle være behjelpelig dersom noe skulle forekomme i løpet av den gjenværende garantiperioden (ca. 1 1/2 år).
Klokken fungerer helt upåklagelig. Trekker utrolig lett og går godt innenfor COSC. Varierer mellom +1 og +5 sekunder i døgnet avhengig av posisjon om natten.
Komparativ review med Marinemaster SBDX001:
http://watchreviewsbymcv.blogspot.no/2012/02/review-of-orient-300m-pro-saturation.html?m=1
Legg merke til at klokken jeg selger er av den nye typen. Det innebærer oppgradert verk som kan trekkes manuelt og hackfunksjon, nye visere og ny lenke.
Klokken kommer på lenke og en sort 22mm isofrane som kler klokken utmerket.
Noen av stålpinnene i lenken sitter litt løst og trenger nok en runde med loctite for å feste de skikkelig igjen.
Bytteverdi: 6000,- + evt. frakt.Nå: 5000,-. Siste prisavslag: 4500,-
Klokken kan sees uforpliktende i Moss.
Redigert: