Legger ut denne flotte Omegaen for salg kun 2-3 mnd etter at jeg kjøpte denne ny hos Norsk AD. (Urmaker Håkon Lian Protid)
Klokken fremstår som ny,kun med noe få uungålige hairlines på lås og lenke.
Grunnen til at jeg nå selger denne, er at den faktisk ble for stor og tung etter min smak. Alt av utstyr som følger ved nykjøp er selvfølgelig med.
Kunne tenkt meg et bytte opp eller ned i pris,men ønsker da en litt mindre klokke som Rolex SD,YM,Iwc,Zenith,AP eller annet snadder.
Har også andre kjøpsplaner,derfor går nå denne ut.
Prisen på Omegaen jeg kjøpte 14.04.2012 var kr 50,700 (se hang Tags).....og ønsker nå kr 39000!! som etter min mening er en meget god pris. Setter prisen så lavt pga ønske om rask handel.....
Pris kr 39,000.
God valg.
Mvh
Timebandit
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
Klokken fremstår som ny,kun med noe få uungålige hairlines på lås og lenke.
Grunnen til at jeg nå selger denne, er at den faktisk ble for stor og tung etter min smak. Alt av utstyr som følger ved nykjøp er selvfølgelig med.
Kunne tenkt meg et bytte opp eller ned i pris,men ønsker da en litt mindre klokke som Rolex SD,YM,Iwc,Zenith,AP eller annet snadder.
Har også andre kjøpsplaner,derfor går nå denne ut.
Prisen på Omegaen jeg kjøpte 14.04.2012 var kr 50,700 (se hang Tags).....og ønsker nå kr 39000!! som etter min mening er en meget god pris. Setter prisen så lavt pga ønske om rask handel.....
Pris kr 39,000.
God valg.
Mvh
Timebandit