**** Solgt ****
(får ikke endret titel fra iPhone)
Denna är köpt ny av mig mitten April, men den har inte mer än tio dagars wrist time.
Det är inga som helst tvivel om att Rolex Dayton - "Paul Newman" stått som modell för denna.
Ser för mig ett pris på 750 NOK (ingen hemlighet att nypris är $152)
Chronographen fungerar perfekt och resettar till noll (så klart)
Manuellt verk med tidtagning upp till 30 minuter och 24h-visning
Acryl-glaset är helt "immaculate" eftersom det är bytt sent i juli.
Tillverkarens information:
MOVEMENT: Seagull 20-jewels Hand Winding 30-min. chronograph Movement, power reserve about 42-hours. GLOSSY POLISHED PARTS WITH BLUE STEEL SCREW & COLUMN WHEEL.
DIAL : chronograph hand at 3 o'clock, second hand at 9 o'clock, 12-hour follow at 6 o'clock is the real time only but not for the chronograph function (24h visning).
Centre' long hands = 60-second for chronograph. And other 2 hands is the time.
CASE: Stainless steel case screw back Black Bezel. ( THE WHOLE WATCH IS GLOSSY POLISHED IN STAINLESS STEEL )
2-BUTTON & ORIGINAL CROWN : All screw crown & button ( 3 ATM WATER RESISTANT APPROX 100 FEET )
BRACELET : STAINLESS STEEL SOLID BRACELET
Bezel : 39.5mm
Size : 39mm excluding the crown, lugs to lugs 48mm
WEIGHT : 128g ( HEAVY DUTY )
LENGTH : 9 INCHS
Klockan kommer med papper, garantikort, "klockpung" och brun 20mm NATO + original stållänk.
Eventuell affär görs med fördel F2F i Oslo eller så postar jag på köpares ansvar och förskottsbetalning + 30 NOK.
(får ikke endret titel fra iPhone)
Denna är köpt ny av mig mitten April, men den har inte mer än tio dagars wrist time.
Det är inga som helst tvivel om att Rolex Dayton - "Paul Newman" stått som modell för denna.
Ser för mig ett pris på 750 NOK (ingen hemlighet att nypris är $152)
Chronographen fungerar perfekt och resettar till noll (så klart)
Manuellt verk med tidtagning upp till 30 minuter och 24h-visning
Acryl-glaset är helt "immaculate" eftersom det är bytt sent i juli.
Tillverkarens information:
MOVEMENT: Seagull 20-jewels Hand Winding 30-min. chronograph Movement, power reserve about 42-hours. GLOSSY POLISHED PARTS WITH BLUE STEEL SCREW & COLUMN WHEEL.
DIAL : chronograph hand at 3 o'clock, second hand at 9 o'clock, 12-hour follow at 6 o'clock is the real time only but not for the chronograph function (24h visning).
Centre' long hands = 60-second for chronograph. And other 2 hands is the time.
CASE: Stainless steel case screw back Black Bezel. ( THE WHOLE WATCH IS GLOSSY POLISHED IN STAINLESS STEEL )
2-BUTTON & ORIGINAL CROWN : All screw crown & button ( 3 ATM WATER RESISTANT APPROX 100 FEET )
BRACELET : STAINLESS STEEL SOLID BRACELET
Bezel : 39.5mm
Size : 39mm excluding the crown, lugs to lugs 48mm
WEIGHT : 128g ( HEAVY DUTY )
LENGTH : 9 INCHS
Klockan kommer med papper, garantikort, "klockpung" och brun 20mm NATO + original stållänk.
Eventuell affär görs med fördel F2F i Oslo eller så postar jag på köpares ansvar och förskottsbetalning + 30 NOK.