Har en meget pen Archimede Pilot Bronze for salg. Denne ble kjøpt ny av meg i slutten av mars 2013 hos Chronoshop.no. Har vært brukt sporadisk siden da men har mest vært på winder. Klokken har fått smått antydninger til patina men kan settes tilbake til ny om ønskelig ved bruk av Sprite/7UP har jeg lest. Verket er et ETA 2824-2 og tikker og går som bare det. Klokken kommer med Archimede-boks og står på mørk brun originalrem som knapt har vært brukt.
Link til klokken hos Chronoshop.no: Archimede Bronse 42mm
Link til anmeldelse hos Hodinkee: Hands-On With The Archimede Pilot Bronze (Live Pics)
Jeg har flust av good guy-tilbakemeldinger, så her handler du trygt, raskt og hyggelig
4K inkl. norgespakke.
Fra Chronoshop.no: Endelig har det kommet en Bronse klokke fra Archimede. Denne 42mm store pilot klokken i børstet bronse(CuSn8), Safir krystall over skiven og mineralkrystall på baksiden med innsyn til det velkjente ETA 2824-2 verket. Vanntett til 50 meter, 42mm i diameter og kun 9,9 mm høy. Dato klokken mellom klokken 4 og 5.
Link til klokken hos Chronoshop.no: Archimede Bronse 42mm
Link til anmeldelse hos Hodinkee: Hands-On With The Archimede Pilot Bronze (Live Pics)
Jeg har flust av good guy-tilbakemeldinger, så her handler du trygt, raskt og hyggelig
4K inkl. norgespakke.
Redigert: