SOLGT: Blancpain Fifty Fathoms

Medlem
14. feb. 2008
Sted
Oslo
Dette kommer jeg sikkert til å angre på, men jeg vil i hvert fall se om det er noen interesse for min Blancpain Fifty Fathoms. Kjøpt av gråmarkedsforhandler i USA i desember 2008.

Klokken er solide 45 mm, med safirbezel som er nærmest umulig å lage riper i, og fantastisk lume på skive, visere og bezel. Blancpains eget inhouse kaliber 1315 med 120 timers gangreserve. Er på en utrolig behagelig sateng og kanvasreim med gummiforing.

Reimen kan man se at er brukt, men selve klokken er mint uten riper eller merker utover ørsmå hairlines. Klokken fikk full service og overhaling hos Tidemann i fjor.

Delinnbytte i pen Rolex 1675 eller Explorer 2 med hvit skive vil vurderes.

ffwristshot.jpg

ffboksmedur.jpg

I og med at uret nå ligger i bankboks, har jeg kun bilder som er tatt tidligere, men hvis det er noen spesielle bilder dere er interessert i, så bare gi beskjed, så skal jeg se hva jeg får til.

fflume1.jpg

ffliggende.jpg

Og til slutt et lite familiebilde sammen med et annet ur jeg skal selge. Zenith New Vintage 1955 i rosegull.
ffdagensdobbel.jpg

Takk for oppmerksomheten.

For salg/bytte:
Rolex 5513 - Meters First fra 1972
Zenith Vintage 1955 (annonse kommer)
Cartier Santos 100 XL (annonse kommer)

Dette er en av må ha klokkene mine, dårlig timing for meg. Jeg venter på bonus og pam 372 først....Løp og kjøp noen!