SOLGT: Blancpain Fifty Fathoms

Medlem
15. mars 2009
Sted
Asker
Det gikk fort. Solgt til hyggelig TS-medlem!:D

Til salgs er en meget flott Blancpain Fifty Fathoms. Klokken kommer komplett med dobbel boks, reiseetui, pusseklut, papirer og original kjøpskvittering.

Dette er klokken jeg aldri skulle selge, og den må heller ikke selges. MEN, lettslagen av panikk etter et litt i overkant spontant klokkekjøp gir jeg det en sjanse her på TS. Så hvis noen med brennheite ferie- og skattepenger på konto er på utkikk er dette en sjelden mulighet i Norge.
Quick and dirty bilder:

91ea0b67.jpg

af713d4a.jpg

8971757b.jpg

98958579.jpg

Prisantydning 59.000,- eller bud. Ingen innbytte på denne dessverre...

Heldigvis er denne i største laget for meg, ellers skulle selvkontrollen virkelig fått bryne seg. Men etter den salgsorgien du har satt i gang den siste tiden er jeg VELDIG nyskjerrig på hva som kommer inn. Noen hint?

Selvkontroll... på.... prøve... må... klare... å... stå... i... mot... vurdere... å... selge... leveren... og... en... fot... og... en... lunge... og... en... nyre... AAAAAAARRRRRRRGGGGGGHHHHHHH!!!!!!

Hvem var den heldige her? Forventer full unboxing med et hav av bilder!

Sorry for helt unødvendig bump...

Herregud folkens en 40mm BP FF er som å kjöpe en Panerai i 40mm, hvor er WIS-style-politiet?:D

Er sannelig glad denne klokken er solgt, ellers vil jeg påstå at uttrykket forsøpling av salgstråd hadde vært dekkende:):):) Del gjerne flere bilder fra albumet. Søt gjeng;)

Herregud folkens en 40mm BP FF er som å kjöpe en Panerai i 40mm, hvor er WIS-style-politiet?:D

Pfffft. Kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Panerai har alltid vært digre klumper med stål. De originale Blancpain FF fra 60 og 70 tallet var godt under 40mm. 45mm versjonen er flott, og en verdig arvtager, men også et resultat av 2000-tallets søken etter stadig større diameter. Håper WIS-style-politiet har viktigere ting å ta seg til.
;)

010_BlancpainFiftyFathoms850thAnniversary_A.jpg

Og beklager stadig bumping av tråden. Kanskje den kan flyttes til klokker-kategorien. Eventuelt galleriet, i og med at så mange outer familien sin her... :D

Pfffft. Kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Panerai har alltid vært digre klumper med stål. De originale Blancpain FF fra 60 og 70 tallet var godt under 40mm. 45mm versjonen er flott, og en verdig arvtager, men også et resultat av 2000-tallets søken etter stadig større diameter. Håper WIS-style-politiet har viktigere ting å ta seg til.
;)

Og beklager stadig bumping av tråden. Kanskje den kan flyttes til klokker-kategorien. Eventuelt galleriet, i og med at så mange outer familien sin her... :D

Helt presist:de fleste modellene fra 60 og 70 tallet var hhv 40 og 41 mm. Lugsize varierende fra 19-20 mm.
De første, fra '53 og utover var ca 37 mm.:D