Solgt: BNIB Hamilton Khaki Diver

Medlem
15. mars 2009
Sted
Asker
Takk til TS og hyggelig medlem!

Selger en julegave som aldri kom frem til jul...

Splitter ny Hamilton Khaki Diver Quartz. Perfekt til noen som er på utkikk etter en rimelig quartz-beater. Klokken er helt ny, ikke tilpasset lenke og beskyttelsesplast er fortsatt på, kommer i original boks med bruksanvisning. 40mm diameter, kassehøyde 11mm. Vanntett til 200m.

f3a195d4.jpg

568660ce.jpg

165b49e4.jpg

d894652a.jpg

For ordens skyld er "boblene" i glasset kun beskyttelsesplast.

Selges til nettopris 1900,- F2F i Oslo-Asker eller sendes på kjøpers regning. PM for spørsmål og bud.

Takk!

Anyone?

Jeg slenger med 8 (!) stk sorte reiseetui av tvilsom kvalitet! Både til slips og klokker:)

536ca562-f812-331d.jpg

Jøye meg! Hvis ikke alle reiseetuiene var nok til å friste noe kommer nå en skikkelig godbit:

Til heldiggrisen som stikker av med denne klokken følger det nå med, i tillegg til 8 sorte reiseetui, et sexy "bygg din egen klokke"-sett fra Winner.

Jeg har egenhendig demontert dette praktfulle verket, og her følger et flertall av delene med. Det gis ingen garanti om funksjon, men en mulighet til å beskue dette utrolig flott dekorerte verket på virkelig nært hold.

0fbacdec.jpg

Hehe, flott klokke da Mogens...men Quartz?? :eek:

Ps! Fint kolliderer da, fikk du ikke satt den sammen igjen?

mekanikeren i meg vurderer å kjøpe hele pakken kun for byggesettets del, men et blikk på kontoutskriften i meg tilsier at jeg ligger litt lavt en periode for å forkorte sølibattilstanden jeg sikkert finner meg i når min bedre halvdel oppdager saker og ting