Legger ut til salgs et sjeldent og spesielt ur: Breitling Lady Sirius Perpetual. Sirius er modellbetegnelse fra Windrider serien og damevariant ble produsert på midten av 90-tallet. Perpetual kalender er det mest krevende og kompliserte funksjon på en klokke: det viser riktig tid og dato frem til år 2100. Det tar hensyn till vinter og sommertid og tom. husker skuddår!
Dette uret er fra 1995 (produksjonsdato på lenka er uke 28 i 1995) og alt er originalt. I slutten av mars ble det renset, sjekket og byttet batteri. Originale papirer og boks er forsvunnet i årenes løp men klokka er 100% original Breitling.
Teknisk info:
modellnavn: Sirius Lady Perpetual
modellnr. B62022
serienr. 1519
produksjonsår: ca. 1995
dimensjoner: 31 x 38 x 10mm
urverk: ETA252.411 quartz 11 juveler
dial: original Breitling med logo
visere: luminøse og gullbelagte
bazelring: roterende, med gullmarkører
krone: signert gullbelagt
boet: SS med skrudd baklokk (signert)
glass: ripefritt safirglass
dato: ja, med kyklopøye
lenke: original SS pilotlenke med signert sikkerhetsspenne.
Prislapp: kr. 8000 (kr. 8500 ved bytte).
Jeg er interessert i ren salg men kurante klokkemerker (Breitling, Rolex, Omega) kan tas i innbytte mot mellomlegg.
Foretrekker F2F handel i stor Oslo område, men har ikke noe imot å sende klokke innefor Rikets grenser på kjøpers regning og Postens ansvar.
Kontakt meg pr. mail eller tlf. for flere bilder eller mer info om klokka.
Dette uret er fra 1995 (produksjonsdato på lenka er uke 28 i 1995) og alt er originalt. I slutten av mars ble det renset, sjekket og byttet batteri. Originale papirer og boks er forsvunnet i årenes løp men klokka er 100% original Breitling.
Teknisk info:
modellnavn: Sirius Lady Perpetual
modellnr. B62022
serienr. 1519
produksjonsår: ca. 1995
dimensjoner: 31 x 38 x 10mm
urverk: ETA252.411 quartz 11 juveler
dial: original Breitling med logo
visere: luminøse og gullbelagte
bazelring: roterende, med gullmarkører
krone: signert gullbelagt
boet: SS med skrudd baklokk (signert)
glass: ripefritt safirglass
dato: ja, med kyklopøye
lenke: original SS pilotlenke med signert sikkerhetsspenne.
Prislapp: kr. 8000 (kr. 8500 ved bytte).
Jeg er interessert i ren salg men kurante klokkemerker (Breitling, Rolex, Omega) kan tas i innbytte mot mellomlegg.
Foretrekker F2F handel i stor Oslo område, men har ikke noe imot å sende klokke innefor Rikets grenser på kjøpers regning og Postens ansvar.
Kontakt meg pr. mail eller tlf. for flere bilder eller mer info om klokka.