Solgt feil klokke hos Bjerke

Medlem
29. jan. 2015
Heisann!

Nylig var jeg hos bjerke og tok ut det jeg trodde var en 116000. Det viser seg at jeg har blitt solgt en 114200. Dette overrasket meg da jeg spurte spesifikt etter 36 mm modellen, noe de sa denne var. Men den er jo 34 mm og jeg ser den er altfor liten for meg nå.

Noen forslag til hvordan jeg kan ta dette opp med Bjerke?

På forhånd takk!

Evt. Smelle klokka så hardt du kan i disken og skrik til han bak kassa. :)

Dette får bli plan B. Denne tilnærmingen til problemløsning ser man dog oftest fra folk som går med litt for kort boblejakke og en joggebukse som stopper stramt over noen slitte joggesko, samt har et nøkkelkjede i kjetting hengende ut fra lomma... :p

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Christoffer91
Når jeg studerte jobbet jeg i resepsjonen på et hotell. Den typen tilnærming til problemløsning er vanligere blant voksne menn i dress som føler seg viktig.

Men som han andre sa, ta kontakt med de å si at det har skjedd en feil så løser det seg sikkert

• Liker
Reaksjoner: kvasbo og flyback
Når jeg studerte jobbet jeg i resepsjonen på et hotell. Den typen tilnærming til problemløsning er vanligere blant voksne menn i dress som føler seg viktig.

Men som han andre sa, ta kontakt med de å si at det har skjedd en feil så løser det seg sikkert
Dessverre har du nok litt for rett her, ja.

Hvordan kunne det skje hvis disse er bestilt etter modell nummeret ?
Det betyr at Rolex har gjort en blanding på noen avdelingo_O

Heisann!

Nylig var jeg hos bjerke og tok ut det jeg trodde var en 116000. Det viser seg at jeg har blitt solgt en 114200. Dette overrasket meg da jeg spurte spesifikt etter 36 mm modellen, noe de sa denne var. Men den er jo 34 mm og jeg ser den er altfor liten for meg nå.

På forhånd takk!
Jeg går ut ifra at det står 114200 både på boks, sertifikat og på din kvittering?
Jeg regner også med at du flere ganger prøvde uret på hånden i butikken og også fikk tilpasset lenken?

Dette virker som et alvorlig tilfelle av "Rolex-feber" hvor tunnelsynet tok fullstendig overhånd og fornuften var svekket?

Bjerke er greie folk, så de er nok imøtekommende hvis uret fremdeles er som nytt;)

• Liker
Reaksjoner: Zari
Takk for gode tilbakemeldinger. Fikk snakket med Bjerke på telefon nå, og dette løser seg sikkert fint. Stikker innom dem senere i dag.

@Gin Selvfølgelig står det 114200 på de stedene du nevner. At 114200 samsvarer med 34 mm visste ikke jeg ved kjøpspøyeblikk. Ikke at det heller burde stått 116000 dersom det faktisk skulle vært den jeg trodde det var. Når jeg ble fortalt at den var 36 mm etter å ha spurt så antar jeg naturligvis at det stemmer.

• Liker
Reaksjoner: kvasbo og Genta
Heisann!

På forhånd takk!
Hvordan stemmer dette med annonsen på K/S ??

• Liker
Reaksjoner: Mr Davis og fredskijj
Dette stemmer jo ikke med annonsen på K/S. Var et medlem som gjorde meg oppmerksom gjennom denne. Derfor er den deaktivert nå.