For mange år siden var en Ferrari Panerai eller Girard Perregaux en klokke jeg SKULLE ha en gang i fremtiden, men de var for dyre for meg. Da denne kom på nyhetsmail fra Ferrari.com for noen uker siden, tenkte jeg "la gå, jeg prøver en siden de nå har automatisk verk igjen". Jeg hadde en rabattkupong og slo til.
Da jeg mottok den ble jeg vel ikke skuffet, men fant fort ut at den ikke kom til å bli brukt noe særlig og at tiden for denne type ur for meg er forbi...men jeg forsøkte.
Klokka er tøff, bra finish og med pene detaljer. I løpet av de timene jeg brukte den, kun første dag, var det mange som bemerket den (noe som aldri har skjedd med de "dyre" klokkene mine )
Klokken er ny og plasten på baklokk er fortsatt på.
Pris kr. 2.900,- + frakt. PM eller mailroy(æt)online.no
Flere og bedre bilder +mer info finner dere her: Ferrari Granturismo Automatic Watch black - Ferrari Store
Ser linken ikke virker og at automatic serien ikke ligger der mer, utsolgt?
Tok en screenshot for noen dager siden:
Da jeg mottok den ble jeg vel ikke skuffet, men fant fort ut at den ikke kom til å bli brukt noe særlig og at tiden for denne type ur for meg er forbi...men jeg forsøkte.
Klokka er tøff, bra finish og med pene detaljer. I løpet av de timene jeg brukte den, kun første dag, var det mange som bemerket den (noe som aldri har skjedd med de "dyre" klokkene mine )
Klokken er ny og plasten på baklokk er fortsatt på.
Pris kr. 2.900,- + frakt. PM eller mailroy(æt)online.no
Flere og bedre bilder +mer info finner dere her: Ferrari Granturismo Automatic Watch black - Ferrari Store
Ser linken ikke virker og at automatic serien ikke ligger der mer, utsolgt?
Tok en screenshot for noen dager siden:
Redigert: