###SOLGT###
Selger min Dievas Vortex.
Klokken har en urkasse i Titan, laget av velkjente Fricker, og er samme kassen som er på den latterlig mye dyrere Kobold SMG1.
Kort om klokken:
Sitter et ETA 2824-2 verk i den, regulert av Dievas i fem posisjoner, og med Dievas sin egen PVD rotor (ikke gjennomsiktig baklokk, så farge er vel egentlig uvesentlig;0) men den går stødig 1s/24h så lite å klage på der.
Bwg9 lume, dvs en herlig blå lume på viserne og urskiven samt bezel
Vanntett sort skinnreim (nesten ikke brukt, da den har bodd mest på nato)
44mm
Safir glass med svak dome.
Da Titanium dessverre er rimelig mye mykere enn stål, så var jeg så uheldig å få noen mindre press merker på siden av kassen og på kanten av kronen. Skjedde i klokkeboksen da en annen klokke ble klemt mot den. Skal få lagtved bilde av dette så fort jeg kan. Ikke veldig generende, synes jeg, men alt er subjektivt:0) derfor litt lavere pris enn ha disse går for på WUS osv.
Glasset er helt ripefritt, men noen få mindre riper på siden av lugs fra reimbytter er det.
Link til mer info om klokken
Vortex | Dievas
Klokken ble kjøpt av meg i 2011 fra Gnomonwatches.com
Nypris er 7500,- inkl mva og frakt.
Selges for 3400,-
Bilde av "pressmerker" på ene siden av kassen
Lite merke på kanten av kronen
Kan sendes over det ganske land for kjøpers regning, eller F2F i Oslo-området.
Melding fra admin: Les reglene for bruk av "Kjøp og salg" og merk deg reglene for 'bumping'.
Selger min Dievas Vortex.
Klokken har en urkasse i Titan, laget av velkjente Fricker, og er samme kassen som er på den latterlig mye dyrere Kobold SMG1.
Kort om klokken:
Sitter et ETA 2824-2 verk i den, regulert av Dievas i fem posisjoner, og med Dievas sin egen PVD rotor (ikke gjennomsiktig baklokk, så farge er vel egentlig uvesentlig;0) men den går stødig 1s/24h så lite å klage på der.
Bwg9 lume, dvs en herlig blå lume på viserne og urskiven samt bezel
Vanntett sort skinnreim (nesten ikke brukt, da den har bodd mest på nato)
44mm
Safir glass med svak dome.
Da Titanium dessverre er rimelig mye mykere enn stål, så var jeg så uheldig å få noen mindre press merker på siden av kassen og på kanten av kronen. Skjedde i klokkeboksen da en annen klokke ble klemt mot den. Skal få lagtved bilde av dette så fort jeg kan. Ikke veldig generende, synes jeg, men alt er subjektivt:0) derfor litt lavere pris enn ha disse går for på WUS osv.
Glasset er helt ripefritt, men noen få mindre riper på siden av lugs fra reimbytter er det.
Link til mer info om klokken
Vortex | Dievas
Klokken ble kjøpt av meg i 2011 fra Gnomonwatches.com
Nypris er 7500,- inkl mva og frakt.
Selges for 3400,-
Bilde av "pressmerker" på ene siden av kassen
Lite merke på kanten av kronen
Kan sendes over det ganske land for kjøpers regning, eller F2F i Oslo-området.
Melding fra admin: Les reglene for bruk av "Kjøp og salg" og merk deg reglene for 'bumping'.