*SOLGT* FS: Longines Grande Vitesse

Medlem
8. mars 2010
Sted
Over fjorden
SOLGT TIL ET FERSKT MEDLEM!

Grunnet litt mulige endringer i samlingen gjør jeg et nytt forsøk på denne.

Longines Grande Vitesse, modell L3.636.4.56.6. Kassen er ca 41 mm. Urverket er kjente og kjære ETA/Valjoux 7750.

Uret er kjøpt nytt av meg sommeren 2009 hos Thune på Gardemoen.

Klokken er i god stand, men er brukt. Den har fått seg en liten ripe i kassen ved klokken 9 og de blankpolerte leddene i lenken har fått en del deskdiving riper. Men ingenting som ikke kan poleres bort.

Alt av bokser, garantikort og kvitteringer følger med salget. Nytt denne gangen er at jeg også legger ved en Hirsch Grand Duke rem som kler den svært bra!

Prisen jeg ser for meg er 7000,-. Jeg er i utgangspunktet interresert i rent salg, men har du bytteforslag er det bare å ta kontakt. :p Jeg kan bytte både opp og ned i så tilfelle. Klokken kan sendes eller overleveres direkte i Bergensområdet.

Bildene er tatt med sterk belysning og macromodus. Jeg tar heller "overærlige" bilder enn uærlige. Må derfor nevne at klokken framstår så godt som ripefri når en har den på hånden.

IMG_5687.jpg

IMG_5682.jpg

IMG_5688.jpg

IMG_5685.jpg

IMG_5679.jpg

IMG_5680.jpg

IMG_5681.jpg

Flere (gamle) bilder kan sees her: Link til Photobucket

Her kommer noen kjappe bilder med remmen på klokken:
IMG_5873_edited-1.jpg

IMG_5872_edited-1.jpg

IMG_5868.jpg

Takk for oppmerksomheten!

-Kristian

Nb! Remmen kommer levert på orginal Hirsch spenne, ikke deployanten på bildene.

Edit: Whops, skulle vist ha pusset klokken litt bedre før jeg tok de siste bildene..

Jeg har lyst på en Rolex.. Har du forslag til pris? Send meg en PM da vel (Thore)! :twisted:
Delbytte i en Submariner? Explorer? Noe annet? Interresert i alt for tiden, er kjøpekåt!
Bump med andre ord! :p