SOLGT - FS: Omega Speedmaster Professional 3570.50 - SOLGT

Guybrush Threepwood

Støttemedlem
Medlem
4. mars 2011
Sted
Lier
Selger min meget pene Omega Speedmaster Professional. Klokken har minimalt med bruksspor, det eneste jeg kan finne etter å ha studert den er noen merker på undersiden av lugsen etter bytte fra lenke til rem. Hersaliten er uten riper og claspen ser også rimelig prikkfri ut. Kronografen resetter seg 100% perfekt. Remmen på siste bildet følger ikke med :)

Kommer med dobbel boks, instruksjonsbok og garantibevis fra desember 2000. I følge tidligere eier hadde den service i 2010, men den går allikevel litt for fort, ca. +20 sek i døgnet. En høvelig simpel og rimelig regulering hos urmaker kan defintivt fikse slik at den blir mer presis. Forsåvidt samme historien med min PO, etter service hos Omega plusset den 15 sek i døgnet, sendte den inn for regulering og etterpå gikk den innenfor COSC. Klokken kom tilbake fra regulering hos Swatch/Omega Nordic i dag (07.09.12)

Smerter litt å selge denne, men er sulten på utskiftinger, blir vel en av mange som kanskje ender opp med å kjøpe Speedy Pro på nytt igjen om et år eller to :D

ee610e42.jpg

d23466fa.jpg

8820bca8.jpg

4d1a1ace.jpg

b909b9ce.jpg

6478bf82.jpg

cb8d1fb1.jpg

5990740a.jpg

bilde-46.jpg

Klokken befinner seg i Bodø
16K