*SOLGT* FS: Steinhart Proteus LE

krille

Støttemedlem
Medlem
29. des. 2008
Sted
Oslo
Jeg vil gjerne finansiere andre prosjekter, og kommer til å la denne gå. Det er en ganske heavy venteliste for den, men det hadde vært behagelig å selge den i Norge. Kommer derfor til å prøve her noen dager, og kommer jeg meg på NURK over helga blir den med dit. Er den ikke solgt til midten av neste uke, går den til ventelista.

Steinhart Proteus er en custom made klokke laget for Watchuseeks medlemmer. Jeg har skrevet en del om den her og her. Dette er oversiktstråden på Watchuseek med relevant info om prosjektet.

Klokka:
Størrelse: ca 44mm
Funksjoner: dato+ GMT-hånd (ETA 2893-2)
Glass: safirglass med dobbel AR-coating på innsiden
Rem: to skinnremmer, 24mm lugwidth
Materiale: kassen er titan, bezel og baklokk er stål, total vekt er 136 gram
Lume: Super LumiNova BG W9 (rå lume!!)
WR: 30 ATM

Bezelen er utskiftbar, tre skruer i kassa holder den på plass. Følger med verktøy for å skifte den.

Dette er nummer 010 av totalt 111 som skal produseres. Foreløpig er under 30 stk levert, så denne er det ikke mange av! Tror dette er den eneste i Norge. Jeg har brukt klokka minimalt siden den kom for noen uker siden, så den er helt strøken.

4000 kr så er den din. Er ikke fremmed for bytteforslag, men er vel i utgangspunktet ute etter cash til å finansiere neste klokkedrøm.

F2F i Oslotraktene hadde vært det beste, men posten frakter den gjerne rundt i Norge.

IMG_3314.jpg

IMG_3311.jpg

IMG_3312.jpg

IMG_3315.jpg

IMG_3322.jpg

IMG_3336.jpg

IMG_3329.jpg

IMG_3341.jpg

IMG_3342.jpg