SOLGT GITT: Buran 31681

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
SAMLINGEN SKAL SPISSES! ALT OVERFLØDIG MÅ VEKK! SÅ.........

Selger her en russisk Buran. Jeg fikk en interresse for disse urene etter å ha lest Watch time 2006, april-utgaven - artikkelen "from Russia with love". (Kommer en russer til her snart, bare kameraet våkner).
Noe ekte horologisk historie altså, kombinert med en dash "bang for the bucks".
Kjøpt av meg i butikk i Kracow i februar 2008, og så og si aldri brukt siden, bare prydet klokkeboksen.

Kronograf, dato, 24 timers visning på subdial kl 6. Mekanisk med manuelt opptrekk. ca 42 mm i dm. Morsom kronebeskytter som jeg føler står på "egne ben". Krystallglass. Skiven er faktisk relativt forseggjort.

Er en limitert utgave på 250 stk, hvorav dette er nr 130. Tror nok ikke det gjør denne samlerverdig av den grunn, men sannheten må jo frem :)
Eske og papir er med.

Jeg betalte 4200,- for den, og tenker derfor at en tilnærmet ubrukt klokke (har dog blitt trukket stort sett hele tiden, i likhet med andre mekaniske ur) bør kunne gå for en tredel av prisen. Dette blir da 1.400,-

Tillater meg å linke til en internettselger så kan man tyvtitte her også.

http://www.tophodinky.cz/316814426985-buran-watch-hodinky_-427.html?currency=USD&language=en

Spørsmål per pm, slik at tråden forblir en ren salgstråd er dere snille. Holder til meget sentralt i Oslo på dagtid, ellers sendes denne hvor De måtte ønske.

P6050881.jpg

P6050882.jpg

P6050883.jpg

P6050884.jpg