SOLGT: Iwc Da Vinci Chrono. Ny LAV pris

G

Guest571

Guest
Selger min kjære IWC Da Vinci til fordel for en ny Rolex.

Klokken kommer med boks og papirer kjøpt i år så int. garanti til 03 2012.

Klokken er pent brukt og er veldig pent behandlet.

Selges for 65' eller bytte i helgull sub eller gmt

Ny pris, 55´ved rask handel!
133a2b01.jpg

Bud per pm takk:)

Øyvind

Takk for det, du kan vel ha deg selv å takke for at denne er til salgs nå. Gull er inn! Og jeg er en trend-sau!

Skulle så virkelig ønske jeg hadde hatt samvittigheten :(

Gratulerer på forskudd til den som får tak i denne!

Følger BTW med forsikringstakst i fra Alf Lie på 102000kr da dette er klokkens nypris i Norge.

Ikke meningen å bumpe som en gal, men budene strømmer på her:

Ok, but i think you need to know that I am a seaman from Scotland. I want to you to reserve the item for me because i want to get it for a present to my friend who is a sport-photographer in west Africa region. I have checked with the post office and discovered that 400kroner will be enough for postage of the item to my friend in west Africa. so i will be paying you 57,400kroner for the item+postage cost ok. payment can be made by bank transfer or paypal which ever you prefer. so if you prefer bank transfer send me your name and account where my bank will pay the money into and if you prefer paypal just send me a paypal money request. i will be waiting to hear from you ok.

Ok, but i think you need to know that I am a seaman from Scotland. I want to you to reserve the item for me because i want to get it for a present to my friend who is a sport-photographer in west Africa region. I have checked with the post office and discovered that 400kroner will be enough for postage of the item to my friend in west Africa. so i will be paying you 57,400kroner for the item+postage cost ok. payment can be made by bank transfer or paypal which ever you prefer. so if you prefer bank transfer send me your name and account where my bank will pay the money into and if you prefer paypal just send me a paypal money request. i will be waiting to hear from you ok.

Dette er typisk SCAM!! Har lagt ut en klokke for salg i dag og allerede har det kommet en typisk scam. Svarer man på slike henvendelser vil mailadressen din i beste fall kun bli brukt til å sende spam-mail, men skulle du være så uheldig å opplyse om noe av det de spør om er kontoen fort tom :(

Tidligere holdt disse seg unna klokke-seksjonen på finn, men nå har de dessverre også funnet veien dit! Da jeg solgte en mobiltelefon på forsommeren i år rant det inn et tisifret scam-henvendelser på en drøy uke...

Et enkelt kjennetegn er at de ønsker at du skal sende varen til en venn av vedkommende eller lignende som bor i utlandet (som oftest sør/vest i afrika).

Tror nok det er mye som skal til før jeg sender klokken min ut av landet! Spesilet til Afrika, kan ikke Nigeria-svindlerne finne seg et nytt land?

Haha, du også?

> Date: Thu, 14 Oct 2010 07:58:47 +0100
> Subject: RE: Breitling chronomat ref. B13050.1 (xxx@nicked.com)
> From: xxx@gmail.com
> To: erik.bardsgard@live.no
>
> Hello,
> Thanks for the response, I actually intended purchasing this item
> as a gift for a good friend of mine in West Africa Nigeria.
>
> i have just traveled to London today for an offical duty. What is the
> present condition? i will pay..700nok extra for shipment. I want the
> item posted to him via post , Payment will be made via Bank Deposit or
> PayPal so kindly
> get back to me with your full banking details.....bank
> name.....account no.....account name or Paypal details where payment
> will be delivered to.
>
> Please tell other interested buy that the item is sold,
>
> Here is the shipment address