SOLGT: Omega Planet Ocean XL - nye bilder

Kohe321

Støttemedlem
Medlem
19. okt. 2011
- On hold pending funds -

Lufter denne for salg her og ser om det blir noe napp.

Denne ble kjøpt 30. november i fjor fra urmaker thune på egertorget, og er med andre ord bare noen få måneder gammel. Dette er 45,5mm versjonen av Planet Ocean. Klokken har blitt brukt meget pent, og i rotasjon (nesten ikke vært på armen den siste måneden). Av bruksmerker er det kun uunngåelige deskdiving "hairlines" på de polerte overflatene på kassen (nesten ikke synlig) og på lenkelåsen (litt mer synlig). Utenom dette er klokken i meget god stand.

Alt av papirer, boks og ledd fra lenken som er fjernet følger med. Jeg hiver også inn en 22m lærrem fra "toshistraps", og en 22mm admiralty grey nato kjøpt her på TS.

Klokken er forøvrig produsert i 2011 og har den nyeste D-versjonen av 2500 urverket, for de som måtte bry seg om det.

Setter prisen på 18500kr i første omgang og ser hva som skjer. Ny pris på klokken i butikk er 28000kr. Klokken selges for å frigjøre kapital til en Rolex explorer 36mm, så om du har denne (i god stand) og er interessert i bytte (med noe mellomlegg fra min side) hadde dette vært supert.

Klokken befinner seg i Stavanger. Send meg PM om du er interessert.

IMG_0892.jpg

IMG_0893.jpg

IMG_0894.jpg

IMG_0895.jpg

IMG_0808.jpg

IMG_0836.jpg

Takk for interessen!