Fikk denne som delbetaling ved salg av min kjære Navitimer. Legger den ut for salg, da jeg ikke trenger den. Komplett pakke med eske, instruksjon og sertifikat medfølger.
Klokken kom forrige eier i hende som en gave i 2003, da han jobber som eiendomsmegler og får klokker støtt og stadig. Denne ble da plassert i skapet, og har ligget der frem til jeg fikk den nå på onsdag. Klokken gikk naturlig nok ikke da jeg fikk den, så tok den med til Protid på Strømmen Storsenter for batterubytte og trykktest. De kunne også fortelle at pakningene så meget bra ut. Klokken er med andre ord 100% STRØKEN.
Prisantydning for TS: 11.500,- + evt frakt. Bytteforslag mottas også.
Omega Seamaster, ALDRI BRUKT! - FINN Torget
Takk for titten.
Klokken kom forrige eier i hende som en gave i 2003, da han jobber som eiendomsmegler og får klokker støtt og stadig. Denne ble da plassert i skapet, og har ligget der frem til jeg fikk den nå på onsdag. Klokken gikk naturlig nok ikke da jeg fikk den, så tok den med til Protid på Strømmen Storsenter for batterubytte og trykktest. De kunne også fortelle at pakningene så meget bra ut. Klokken er med andre ord 100% STRØKEN.
Prisantydning for TS: 11.500,- + evt frakt. Bytteforslag mottas også.
Omega Seamaster, ALDRI BRUKT! - FINN Torget
Takk for titten.
Redigert: