Solgt: Omega Seamaster Planet Ocean 2008 modell

Her bør du definitivt nevne at kassen og låsen har blitt polert i annen finish enn hva som er originalt.

Dette er ting som kan være raskt å overse for et litt mindre trent øye, og det er vel ikke ønskelig at noen skal risikere å føle seg lurt.

Finishen på kassen er original. Jeg sammenlignet med en annen nå. På lenke er det valgfritt. Har flere lenker liggende.

Finishen på kassen er original. Jeg sammenlignet med en annen nå. På lenke er det valgfritt. Har flere lenker liggende.

Ut fra bildene dine ser det ut til at sidene på kassen har blitt polert til en nærmest speilblank overflate (se bare hvordan den reflekterer lyset). Sammenlign gjerne med dette bildet fra en Omega PO XL review på Watchuseek.

Hva mener du med at "på lenke er det valgfritt?". Reviewen viser også et bra bilde av hvilken finish spennen skal ha. Se bilde.

Bildet er tatt i en uheldig vinkel. Den mye mer matt enn det ser ut som på bildet og helt lik mine andre to PO. Har flere lenker, så kan sette på en annen lenke med original matt finish hvis kjøper ønsker det. Var det svar på spørsmål?

Er det slik å forstå at kassen er upolert? "Mye mer matt enn det ser ut som på bildet" vil dette si tilsvarende matt som den skal være fra fabrikken?

Dersom du mener avvikene i finish skylds dårlige bilder, vil jeg råde deg til å ta bilder som gir et representativt inntrykk av klokkens stand. Til neste gang bør du også informere om ting som den polerte lenkelåsen.

Kasse er upolert. Kjøper kan velge om han/hun vil ha med en lenke som er polert eller en som er i matt finish.

EDIT: Nytt bilde er lagt til av kasse side.