*SOLGT* Omega Seamaster Professional 300m Ceramic

Medlem
15. des. 2011
Sted
Asker
Hei!

Jeg vurderer å bytte ut min flotte Seamaster, da jeg ønsker å prøve et par andre ur.

Seamasteren er kjøpt hos Protid i Ski 27. desember 2011, og meget pent behandlet siden da.
Det følger selvsagt med dobbel boks, garanti og kvittering.

Dette er den nyeste utgaven av Seamaster Diver, med keramisk bezel, skruer i lenken og liquid metal. Den har heller ikke det "bølgemønsteret" i skiven som den eldre varianten har, og fonten på bezelen er bredere. Jeg synes dette gjør at den ser renere og ryddigere ut. Blåfarven er fantastisk flott, og varierer mye i forhold til lyset i omgivelsene. Nesten sort i skumringen og knallblå i sterkt lampelys.

Link til uret hos Omega:
OMEGA Watches: Seamaster 300 M Chronometer - Steel on steel - 212.30.41.20.03.001

Ny pris på uret er 26.000 kr.

Ved rent salg ser jeg for meg noe rundt 19.500 kr, da den tross alt er kun 9 mnd gammel.

Ved bytte er jeg interessert i Rolex Submariner helst 14060 men også andre, og Omega Speedmaster "Moonwatch" - enten 3570, 3572 eller 3573. Det kan også være interessant med andre Speedmasters, forutsatt at den har subdials på 3, 6 og 9. Innbytte uret må være i god stand, papirer og boks ikke veldig viktig. Mellomlegg opp eller ned blir vi enige om :)

Jeg holder til i Asker.

Noen bilder:

DSC_0009.jpg

DSC_0004.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0007.jpg

DSC_0015.jpg

DSC_0016.jpg

Forbeholder meg retten til å trekke denne annonsen da jeg er veldig usikker på dette.