Omega Speedmaster Broad Arrow (3551.20.00) fra ca 2002 i god stand selges kr 18 000. Klokken er solgt.
Kommer i en OMEGA service-boks. Ikke B/P.
Vanlige bruksmerker.
Polert og trykktestet hos AD i fjor av meg. Jeg kjøpte samtidig et ekstra ledd til lenken. Kvittering medfølger.
I følge forrige eier hadde klokken service i 2011. Kvittering på selve servicen har jeg imidlertid ikke. Jeg har dog en datert kvittering fra Swatch Group Australia hvor det fremgår at at klokken er testet og går innenfor COSC.
Min opplevelse er at klokken går meget bra
3303-kaliberet i klokken er automatisk og har såkalt column wheel and free sprung escapment og er COSC sertifisert.
Ill.foto med honey alligator.
Kan sendes i Norge for kjøpers regning
Kommer i en OMEGA service-boks. Ikke B/P.
Vanlige bruksmerker.
Polert og trykktestet hos AD i fjor av meg. Jeg kjøpte samtidig et ekstra ledd til lenken. Kvittering medfølger.
I følge forrige eier hadde klokken service i 2011. Kvittering på selve servicen har jeg imidlertid ikke. Jeg har dog en datert kvittering fra Swatch Group Australia hvor det fremgår at at klokken er testet og går innenfor COSC.
Min opplevelse er at klokken går meget bra
3303-kaliberet i klokken er automatisk og har såkalt column wheel and free sprung escapment og er COSC sertifisert.
Ill.foto med honey alligator.
Kan sendes i Norge for kjøpers regning
Redigert: