Bilder er i bunnen av annonsen!
Byttepris 36k
Rent salg 34k
Fikk selv denne klokken gjennom en byttehandel for et par måneder siden, men velger å la den gå videre da jeg i hovedsak var ute etter å redusere klokkesamlingen min.
Klokken ble tatt ut fra AD i Italia i 2015. Det medfølger original boks og sertifikat + kvittering på betalt moms.
I dag sitter uret på en lenke som så og si ikke har noen hairlines.
Det følger også med 4 reimer: svart skinn, brunt skinn, james bond nato, og en kul grå natoreim!
Her har du mulighet til å skaffe deg en unik klokke ikke mange andre har!
Jeg hadde selv med klokken til Urmaker Sutterud i Oslo rett etter byttehandelen. Han kom frem til at klokken gikk bra, og at det ikke var behov for service.
Slenger med litt tørre fakta:
Referansenummer: 35775000
Movement - Manual winding
Case Material - Steel
Bracelet Material - Steel
Year - 2015
Condition - Veldig bra stand!
Movement/Caliber - Omega 1861
Power Reserve - 48 Timer
Case diameter - 42 mm
Waterproof - 5 ATM
Glass - Plexiglass
Jeg er i hovedsak ute etter rent salg, men tar imot bytteforslag, men da kun med penger min vei. Merker av interesse er Rolex, Omega og Breitling. Jeg har flere gode referanser fra tidligere handler, så her handler du trygt!
Jeg holder for tiden til på Sørlandet, foretrekker f2f-handel, men kan også sende mot forskuddsbetaling! Viser gjerne til tidligere referanser dersom det er ønskelig.
En del av bildene ble tatt av forrige eier, men har selvsagt spurt om lov til å bruke dem.
Ta kontakt dersom det er noe du lurer på!
Byttepris 36k
Rent salg 34k
Fikk selv denne klokken gjennom en byttehandel for et par måneder siden, men velger å la den gå videre da jeg i hovedsak var ute etter å redusere klokkesamlingen min.
Klokken ble tatt ut fra AD i Italia i 2015. Det medfølger original boks og sertifikat + kvittering på betalt moms.
I dag sitter uret på en lenke som så og si ikke har noen hairlines.
Det følger også med 4 reimer: svart skinn, brunt skinn, james bond nato, og en kul grå natoreim!
Her har du mulighet til å skaffe deg en unik klokke ikke mange andre har!
Jeg hadde selv med klokken til Urmaker Sutterud i Oslo rett etter byttehandelen. Han kom frem til at klokken gikk bra, og at det ikke var behov for service.
Slenger med litt tørre fakta:
Referansenummer: 35775000
Movement - Manual winding
Case Material - Steel
Bracelet Material - Steel
Year - 2015
Condition - Veldig bra stand!
Movement/Caliber - Omega 1861
Power Reserve - 48 Timer
Case diameter - 42 mm
Waterproof - 5 ATM
Glass - Plexiglass
Jeg er i hovedsak ute etter rent salg, men tar imot bytteforslag, men da kun med penger min vei. Merker av interesse er Rolex, Omega og Breitling. Jeg har flere gode referanser fra tidligere handler, så her handler du trygt!
Jeg holder for tiden til på Sørlandet, foretrekker f2f-handel, men kan også sende mot forskuddsbetaling! Viser gjerne til tidligere referanser dersom det er ønskelig.
En del av bildene ble tatt av forrige eier, men har selvsagt spurt om lov til å bruke dem.
Ta kontakt dersom det er noe du lurer på!