Klokken er solgt!
For salg en meget pen vintage OMEGA Speedmaster Professional 861 145 022, fra 1969.
Min erfaring er at klokken fungerer utmerket.
Kjøpt av meg i 2012.
Det som gjør denne litt spesiell er den fantastisk flotte gyldne patinaen på visere og timemarkører + gråblå fadet bezel. NAM
Den har selvsagt sine bruksspor på kassen og har vært polert.
Jeg siterer fra forrige selger - anerkjent int. vintageselger:
Brand:
All Original 100% Authentic Very Good Condition Rare 1969 Omega Speedmaster Professional Chronograph Moon Calibre 861 145022-69ST all Stainless Steel Gents Watch
Omega Stainless Steel Screw Down Back with the Speedmaster Logo. Inner of Back is Signed Omega Watch Co. Swiss Made Acier Inoxydable 145022-69ST.
Condition:
Very Good Condition. Some Light Scratches.
Movement:
High End Omega Manual Winding 17 Movement. Calibre 861. Movement Number 30599785. The Watch Keeps Perfect Accurate Time... Ready to Wear.
Functions:
Hours & Minutes & Seconds & Accurate Chronograph Features & Outer Tachymetre Bezel.
Case & Back:
Very Good Condition Stainless Steel Omega Case & Omega Stainless Steel Back .. Very Good Condition Omega Stainless Steel Bracelet & Omega Stainless Steel Clasp.
Dial:
Very Good Condition Original Omega Black Dial Signed Omega Speedmaster Professional T Swiss Made T. Original Luminous Hands & Markers... Omega Stainless Steel Crown & Pushers.. Excellent Condition Omega Acrylic Crystal
Band & Buckle:
Very Good Condition Omega Stainless Steel Bracelet & Omega Stainless Steel Clasp. Bracelet will Fit up to "8"
Measurement:
Case Measures 46MM ( From Lug to Lug ) X 40MM ( Excluding Crown )
Waterproof:
Yes Water Resistant.
Original Retail Value:
Super Rare 1969 Speedy.
Authenticity:
The Watch is 100% Authentic.. The Watch is all Original including Dial, Movement & Case & Back & Crown & Pushers & Bracelet & Clasp. Satisfaction Guaranteed!
Plexien har ett hakk, som ikke er dypt. Ikke boks og papirer (hvem tok vare på slikt fra 69 ).
Jeg ønsker kr 19 500 for denne.
Leveres på lenke.
Redigert: