Jeg har en Orient Blue Mako (den gamle typen, CEM65002D) som ligger og samler støv. Klokka er ca to år gammel, kjøpt av et forum-medlem (da ubrukt).
For de som ikke kjenner den er dette en fin dykker som gir mye glede for pengene. 41mm diameter, 13mm tykk. Urskiven er dypt blå med et vakkert fargespill avhengig av lyset. Klokka har skrukrone, og pusheren ved klokken to brukes til å stille dag.
Krille har skrevet en ypperlig review av den svarte varianten her.
Mitt ur har fått begrenset med armtid hos meg, og tilstanden er deretter. Det eneste jeg har å utsette på den er en hairline/skramme på bezelen ved klokken halv tolv. Jeg har prøvd å få til et bilde av dette. Ellers klarer jeg ikke å se noen merker på selve klokken, lenken og låsen er pene med de sedvanlige hairlines fra normal deskdiving.
Hangtag og ekstra lenkeledd medfølger, har ikke boks eller papirer.
Skramme på bezel:
Wristshot sammen med en Seiko som også kommer for salg:
Pris 500,- , foretrekker F2F i Oslo.
For de som ikke kjenner den er dette en fin dykker som gir mye glede for pengene. 41mm diameter, 13mm tykk. Urskiven er dypt blå med et vakkert fargespill avhengig av lyset. Klokka har skrukrone, og pusheren ved klokken to brukes til å stille dag.
Krille har skrevet en ypperlig review av den svarte varianten her.
Mitt ur har fått begrenset med armtid hos meg, og tilstanden er deretter. Det eneste jeg har å utsette på den er en hairline/skramme på bezelen ved klokken halv tolv. Jeg har prøvd å få til et bilde av dette. Ellers klarer jeg ikke å se noen merker på selve klokken, lenken og låsen er pene med de sedvanlige hairlines fra normal deskdiving.
Hangtag og ekstra lenkeledd medfølger, har ikke boks eller papirer.
Skramme på bezel:
Wristshot sammen med en Seiko som også kommer for salg:
Pris 500,- , foretrekker F2F i Oslo.