** SOLGT **: Orient Blue Mako

Medlem
19. mars 2012
Selger en Orient Blue Mako av den gamle typen, CEM65002D. Klokka er ca to år gammel, kjøpt av et forum-medlem for noen mnd siden. Klokken er kun blitt brukt et par ganger - grunnen til dette er at jeg endte opp med et litt større klokkekjøp (Omega seamaster). Så nå ligger Mako'en bare og samler støv og tenkte derfor at noen andre kanskje kunne hatt glede av den.

Skiven er 41mm diameter, 13mm tykk. Skiven har en veldig vakker blåfarge som varierer i forskjellig lys.

Jeg fikk nesten ikke tid til å bruke denne før jeg gikk til innkjøp av ny klokke, og derfor er den like fin som da jeg kjøpte den. Her er den org. salgstråden m/ bilder http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?9100-***SOLGT-Orient-blue-Mako-CEM65002D***&highlight=orient+mako. Eneste merket jeg kan se på klokken er en liten ripe øverst på bezel, men denne er nesten umulig å se jo mindre du studerer klokken nærmere. Ligger bilde av denne ripen i den org. salgstråden. Ellers klarer jeg ikke å se noen merker på selve klokken, lenken og låsen er pene med de sedvanlige hairlines fra normal deskdiving.

Har ikke boks eller papirer.

Selges for 500,- samme som jeg kjøpte den for, men som skrevet har jeg kun fått brukt den et par ganger, så klokken er i identisk stand som da jeg kjøpte den.