Solgt: Panerai - Pam 292k

Medlem
13. mars 2008
Da er det bekreftet; mitt grail ur er på vei! I så henseende må jeg dessverre kvitte meg med dette nydelige uret; Pam 292k. Så vidt jeg vet er dette det eneste i Norge, i hvert fall eneste solgt nytt i Norge. Jeg har til nå ikke sett 292 til salgs i Norden, verken hos AD eller brukt.

Klokken er svært pent brukt i rotasjon med andre klokker (95% - svært konservativt anslag), ingen riper eller skrammer. De siste månedene ikke brukt i det hele tatt da jeg har ventet i spenning på om jeg får tilslaget på grail klokken min. Den originale remmen som følger med er så godt som ubrukt. Klokken er kjøpt ny hos Bjerke av meg. Alle papirer og bokser følger naturligvis med.

Remmene på bildene er i utgangspunktet ikke med i en handel, men er det et absolutt ønske er jeg sikker på at vi kommer til enighet.

Klokken kan besiktes i Oslo-området om det er ønskelig. Ta kontakt om du ønsker flere bilder eller mer info.

Trygg og sikker Tidssonehandel til hyggelig Tidssonepris: 39.000,-

IMG_1609.jpg

IMG_1626.jpg

IMG_1695.jpg

dc0c8d7c.jpg

IMG_0977.jpg

Prisen står i teksten...

Hvor mye hadde du tenkt deg for denne da?:confused:

Men kan vel være villig å lirke den ned til 39.000,- ved en hurtig avgjørelse. Iom grail uret er forsinket til høsten orker jeg ikke å pushe uret alt for mye selv om det nå kun ligger i safen i påvente av å bli solgt.

På tide å pushe litt...

Nå er det forhåpentligvis ikke lenge til jeg får drømmeuret mitt, og da er det vel på tide å "pushe" denne igjen.

Siden det er fredag og jeg vant vin på jobben i dag, er jeg villig å la den gå til første med bud på 39k :)