Hei! Jeg ønsker å selge min Parnis klokke, kjøpt på E-bay 2011. Selger den fordi jeg aldri bruker den (føler den er litt for stor for mine pinglearmer) + at jeg sparer til en "dyr" klokke. Dette var min første mekaniske klokke og fikk meg for alvor intressert i klokker igjen etter mange år i Quartz helvetet.
Sakset fra e-bay:
"Brand: Parnis
MOVEMENT: sea-gull 2542 Power Reserve automatic
CASE DIAMETER: 43 mm without crown
THICKNESS: 14 mm
DIAL COLOR: White dial with blue number
CASE MATERIAL: Brushed 316L stainless steel case with polished bezel
seconds hand: at 6 o'clock
Power Reserve hand: at 12:00 o'clock
FRONT GLASS: scratch proof mineral glass
BACK GLASS: Display Caseback with detailed engraving".
Jeg har brukt klokken ca. 4-5 ganger, og dette har ikke vært til fjellklatring, kun rolig by-bruk Kan ikke se noen riper på den, men har ikke gått over den med mikroskop så noen småtteri kan det nok være, se bilder under som jeg tok tidligere i dag.
Remmen den kom på var ubrukelig, så den gikk i søppelet. Klokken kommer med en pen Lambretta rem i skinn. (Denne remmen var på en Lambretta quartzklokke som ble knust når jeg trynet på sykkel, takk til Bergens brostein + regn )
Dersom en søker på "Parnis" her på TS finner en et velskrevet mini-review av denne klokken skrevet av et annet medlem.
Jeg ønsker meg 500,- kr for denne klokken.
SOLGT! Takk.
Sakset fra e-bay:
"Brand: Parnis
MOVEMENT: sea-gull 2542 Power Reserve automatic
CASE DIAMETER: 43 mm without crown
THICKNESS: 14 mm
DIAL COLOR: White dial with blue number
CASE MATERIAL: Brushed 316L stainless steel case with polished bezel
seconds hand: at 6 o'clock
Power Reserve hand: at 12:00 o'clock
FRONT GLASS: scratch proof mineral glass
BACK GLASS: Display Caseback with detailed engraving".
Jeg har brukt klokken ca. 4-5 ganger, og dette har ikke vært til fjellklatring, kun rolig by-bruk Kan ikke se noen riper på den, men har ikke gått over den med mikroskop så noen småtteri kan det nok være, se bilder under som jeg tok tidligere i dag.
Remmen den kom på var ubrukelig, så den gikk i søppelet. Klokken kommer med en pen Lambretta rem i skinn. (Denne remmen var på en Lambretta quartzklokke som ble knust når jeg trynet på sykkel, takk til Bergens brostein + regn )
Dersom en søker på "Parnis" her på TS finner en et velskrevet mini-review av denne klokken skrevet av et annet medlem.
Jeg ønsker meg 500,- kr for denne klokken.
SOLGT! Takk.