Vurderer salg av Rolex Datejust II ref: 116334 fra 2011. Uret kommer med boks og garantikort fra norsk forhandler. 41 mm i diamteter. Nypris er på hele 59.950,- (!) Dette er modellen med riflet ring i hvitt gull; den perfekte sommer-klokken.
Noen hairline-striper og små merker på polerte midtledd. Intet som ikke forsvinner med en lett polering. Går bra! Har vært i mitt eie i et halvt års tid og det har ikke vært noen problemer med den overhodet.
Prisen er satt til 40.000,- ****** NY PRIS: KUN 37.000,- (fast pris) ****** - 38% ifht nypris!
Handel kan gjøres opp face-to-face i Oslo eller sendes på kjøpers regning ved forhåndsbetaling til konto.
** Bytte i Rolex GMT-master II ceramic ref. 116710 er MEGET aktuelt **
Ta kontakt på PM.
(Jeg forbeholder meg retten til å trekke salget uavhengig av årsak)
Et par dagsferske bilder for vise hva det er snakk om:
Noen hairline-striper og små merker på polerte midtledd. Intet som ikke forsvinner med en lett polering. Går bra! Har vært i mitt eie i et halvt års tid og det har ikke vært noen problemer med den overhodet.
Prisen er satt til 40.000,- ****** NY PRIS: KUN 37.000,- (fast pris) ****** - 38% ifht nypris!
Handel kan gjøres opp face-to-face i Oslo eller sendes på kjøpers regning ved forhåndsbetaling til konto.
** Bytte i Rolex GMT-master II ceramic ref. 116710 er MEGET aktuelt **
Ta kontakt på PM.
(Jeg forbeholder meg retten til å trekke salget uavhengig av årsak)
Et par dagsferske bilder for vise hva det er snakk om:
Redigert: