SOLGT: Rolex GMT Master II 16760 "Fat Lady" med 2 lenker!

Pål

Støttemedlem
Medlem
12. des. 2010
Sted
Trondheim
Etter litt frem og tilbake velger jeg å lufte denne for salg. Det er absolutt ingen nødvendighet for meg å selge dette uret, men når man først får blod på tann innenfor denne "hobbyen / interessen / galskapen", er det vanskelig å være trofast.

Serienr tilsier at uret er fra 1988. Dials begynner å vise tegn til en svak patina. Uret blir solgt/byttet slik det er, hverken mer eller mindre. Dessverre ingen papirer/bokser på denne. Service ble gjort sist i slutten av 2009 - uret går fremdeles meget godt med et avvik på -3 sek/døgnet. Uret har de hairlines som oppstår ved normal, daglig bruk. Glasset er fritt for riper, men har noen mindre sjenerende hakk i kantene. I tillegg til den originale bezelinserten i sort/rød (coke), medfølger det en i blå/rød (pepsi) samt en helsort. De to sistnevnte er ikke originale.

Uret blir levert med både jubilee- og oyster-lenke. Da jeg kjøpte uret var jubilee-lenken påmontert, og jeg antar at denne har blitt brukt siden urets fødsel. Lenken er etter min mening i god fatning. Oyster-lenken ble kjøpt av meg nå i sommer og er tight og fin. Har lite med hairlines.

Selges for 30000. Kom gjerne med bytteforslag både opp og ned i pris.

2h4yem8.jpg

2012-08-10112540.jpg

Skal forsøke å få lagt ut bedre bilder etterhvert.

Mvh,
Pål

Bump! Endret bytteforslag. Jeg er nå ute etter en Submariner! 8)

Med og uten dato vil bli vurdert.