***SOLGT*** Rolex Milgauss 116400GV selges eller byttes

MightyMovers

UTESTENGT
Medlem
17. nov. 2009
Sted
Oslo/Akershus
35.000,- Siste reduksjon (gi bort pris)

Ny pris KUN 38.000,-

Sparsom brukt fra 08, denne er det ventetid på hos Bjerke og pris 51k. Komplett selvsagt med alle papir og kvittering.

Ved rent salg kun Kr. 39.500,-
Eller byttes gjerne i andre Rolex ur, send forslag :)

8105286a.jpg

a9b5a4ab.jpg

d4adc8b8.jpg

Kupp, 36.500,- (gjelder kun i 48 timer)

Denne må ut :) Nye prisen gjelder i kun 48 timer, blir det ingen salg så trekkes annonsen og denne får mer armtid :)

Fikk en kjapp titt på denne i dag da vi handlet - og er faktisk litt interessert merker jeg.. :)

Jeg forstår at du vil selge klokken, men tre bumper iløpet av tre dager er vel i overkant.
Dette selv om du har satt ned prisen med litt over 10%.

Det er flere her som har annonser, og gjerne vil ligge på topp på siden.

Jeg forstår at du vil selge klokken, men tre bumper iløpet av tre dager er vel i overkant.
Dette selv om du har satt ned prisen med litt over 10%.

Det er flere her som har annonser, og gjerne vil ligge på topp på siden.

Forslaget ditt respekterer jeg, men dette kunne du ha sendt på PM fordi nå har du bumpet annonsen igjen :)

Er vel ikke værre enn å vise litt skjønn. Om prisen dumpes, kvalifiserer det til ny bump. Hva som kvalifiserer en "stor" prisendring må man bare ta å føle litt på.

Om man skal settes ned prisen med 1000 kr om dagen skjønner jeg ikke hvorfor TS heller bare kunne skrevet at prisen kan diskuteres?

Beklager Mighty å måtte forsøple tråden din, men det vil alltid være behov for å ytre sine meninger en plass:)

Det er en egen tråd om dette emnet. At salgstråder blir forsøplet av dette hele tiden er tragisk.

Det at folk setter ned prisen relativt kraftig for å få solgt synes jeg er helt ok.Det kan være at man noen ganger har kommet over en klokke som man kanskje ikke kan kjøpe uten å få solgt en. Slike er det ofte for meg. En klokke inn betyr en klokke ut. Men det jeg ikke synes er OK er faktisk det at enkelte skal forsøple tråden. Jeg mener dette ikke som kritikk til de som har svart på denne tråden, men som en generell sak. Er man uenig om noe så send en PM til trådeier istedet for å forsøple tråden. Jeg har også opplevd det å synes det er helt unødvendig!!!!

Det er jo hyggelig at et innlegg som har som intensjon å få det litt rettferdig blir kalt for forsøpling.

Beklager alle som ble støtt.