**SOLGT** Rolex Oysterquartz Datejust Ref. 17000

Medlem
12. okt. 2009
Prisantydning: 15.900,-

For salg et meget pent Rolex Oysterquartz Datejust ur i utførelse av rustfritt stål med hvit/romersk urskive.

Oysterquartz er det mest sjeldne, serieproduserte uret til Rolex. Det ble ikke produsert mer enn anslagsvis 25.000 ur i denne serien mellom ca. 1970 og 2001, noe som gjør dette til et ettertraktet samlerobjekt.

Ref.: 17000
S/N: 63XXXXX
År produsert: ca. 1980
Kassemål: 36 x 12 mm
Lenkemål: Passer 19 cm håndledd (ledd kan tas av)

Original Rolex Oysterquartz lenke (merket 17000B) i rustfritt stål (tight og fin, kun normal slitasje). Strøken urskive i original stand. Safir glass med et par "sår" på venstreside/kant mot bezelringen (så små at jeg ikke klarer å fange dem med makro). Klokken går meget bra med sitt presise, tikkende quartz urverk (ukjent med når den hadde service sist - er dog ikke samme servicebehovet på et Quartz ur kontra ett med automatisk urverk).

Rolex tags/pusseklut/serviceboks m/intruksjonsbok medfølger. Original eske og papirer er dessverre blitt borte under årenes løp.

Alle ref./serienr. er intakte på klokken, som seg hør og bør. Uret er sjekket hos Askeland Ur (autorisert Rolex forhandler) i Stavanger, og er selvsagt autentisk.

Sendes enten som registrert pakkepost, eller med bud - etter kjøpers eget ønske. Fraktkostnader tilkommer kjøper. Sendes ikke i oppkrav grunnet dårlig erfaring. Godtar i utgangspunktet kun forskuddsbetaling, eller betaling via PayPal (3% påslag i pris ved sistnevnte alternativ). Dette avtales nærmere ved kjøp.

Send fortrinnsvis PM/mail ved interesse/spørsmål. Er kun tilgjengelig på tlf ettermiddag/kveld.

Skambud er ikke av interesse.

Åpen for seriøse bud!

Send PM ved interesse, eller kontakt meg gjerne også på mail via FINN.no annonsen. Flere, høyoppløselige bilder kan sendes ved forespørsel.

NY PRIS 14.900 - Nye bilder lagt ut

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

NY PRIS! Nå 13.900,-

Uret er priset for å selge. NY PRIS! Nå 13.900,- hvilket er en god pris for dette ur sett ut ifra standen.

Referanser kan oppgis ved forespørsel/før kjøp.

NY PRIS 13.000,- (!)

TIL ALLE TS medlemmer.

Forutsetter forskuddsbetaling til konto (500,- i tilleggsgebyr om man ønsker å betale via PayPal). Referanser kan som sagt oppgis dersom ønskelig.

Prisen inkluderer frakt innenlands (med forsikring etter postens satser - inntill 10.000,-)

Dette er ferdig prutet pris, bud under dette er ikke ønskelig.

Rimeligere Oysterquartz, denne utgave i denne stand, tør jeg påstå at du ikke får tak i i Norge!

SISTE PRISJUSTERING: 12.500,- til alle TS medl.

Smertegrensen hva angår prisen er egentlig nådd allerede, men bumper nå med en siste prisjustering etter at kjøperen jeg hadde på hånden trakk seg grunnet at uret ikke var komplett med boks/papirer (selv om dette kommer ettertrykkelig frem av annonsen). Til orientering; dersom jeg hadde denne utgaven for salg i komplett stand hadde jeg ikke latt den gå for under 16.000,-.

Denne meget gunstige prisen forutsetter forskuddsbetaling til konto (500,- i tilleggsgebyr om man ønsker å betale via PayPal). Betaling kontant i hånden er ikke ønskelig.

Frakt tilkommer kjøper. 160,- om sendt som Norgespakke med sporing og forsikring inntil 10.000,-.

PM ved interesse!

NY PRIS 11.900,-

Ur forts. for salg. NY PRIS 11.900,-

- trolig markedets laveste pris for Oysterquartz 17000, i denne stand, m/ hvit/romersk urskive